Gå til innhold

April: Er helt sikker på det er liv jeg kjenner!!!! =)

Anbefalte innlegg

Jeg er så lykkelig=)

Nå bobler det masse i magen,og er ikke sånn * luft i magen* bobling,eller sulten bobling,er noe helt annerledes,er noe jeg ikke kjenner igjen,og noe jeg kjenner igjen..hvis dere skjønner =)

For med lillegutt så kjente jeg bare plutselig et kraftig spark i uke 16,og kjente det på utsiden samme gang også,hadde lite eller ingenting bobling,men av og til kjents det ut som om han "pirka" meg helt ned i livmoren,nederst i bekkenet,og kjennes slik ut nå også=)

Åååå...er så glad,og jeg som ikke har vært så veldig lykkelig over dette svangerskapet,og mer frustrert enn glad,begynner å bli glad nå,og føler meg gravid nå ja,har jo ikke noe symptomer så kan si at jeg er gravid,bortsett fra ekstrem krampe i legger og lår,men nå kjenner jeg liv!!!

JIPPII!!!!!!! sier jeg bare=)))

Fortsetter under...

heldiggris!!! Venter fremdeles jeg... Men så gøy da!!! Gleder meg virkelig til jeg og kjenner liv. Alt blir så mye mer virkelig. Føler meg ikke spesielt gravid enda jeg, og er nå begynt på uke 18!!! Veldig glad på dine vegner nå!! Du fortjener det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...