Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Det virker som økedagene kommer ca hver 3.dag.. I dag har jeg ammet fra morgen til kveld hver time, hun har ikke sovet mer enn 1 1/2 time i dag og jeg føler det ikke er mer igjen i puppen...Frusterende...
Expat Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Får du hvilt deg mellom slagene, og har barnet bra sugetak?
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Hei! Ja føler hun har bra sugetak,men jeg mistenker at jeg har lite melk. Pumper ut max 50 ml på begge bryst tilsammen og det er på natten.. Hun har hatt lite vektøkning så jeg må gi litt tillegg, 150-180 ml i løpet av dagen fordelt på 4-5 måltider. Hun er snart 3 uker. Vil så gjerne få til fullamming,prøver akupunktør, ser ut til at det hjelper litt..Men er litt redd hun får for lite..hun gråter ganske mye. Hun har heldigvis begynt å legge på seg jevnt siste uken, 120 g på 3-4 dager.
Expat Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Har du forsøkt å gi tillegget som hjelpebryst? Det er litt klønete i begynnelsen, men da får du ekstra stimulasjon for brystet. Les om det på ammehjelpen.no, a-å.
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Hei ! Takk for mange nyttige svar, fint at du som Ammehjelp tar deg tid til å svare her inne..=0)setter pris på det. Jeg har sett litt på hjelpebryst, men må ærlig innrømme at jeg synes det ser veldig styrete ut...Men hjelper det er det jo absolutt verdt forsøket, skal tenke litt på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå