Gå til innhold

Innkjøring i helt ny barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

eeeendelig har vi fått bhg-plass til veslepus, og et i en helt splitter ny barnehage! Jeg lurer på hvordan man pleier og gjør emed innkjøring i en helt ny bhg? Man kan vel ikke akkurat kjøre inn tolv unger samtidig? Noen som vet?? Ellers; vi gleder oss!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Småen her begynte i en helt ny bhg på mandag. Er 15 barn på hans avd, og halvparten var der på mandag fra 12-14, tirsdag fra 8.30-11 og onsdag så lenge vi ønsket. Den andre halvparten av barna hadde sikkert andre tider enn oss på de samme dagene. Er ikke sikker, men det må vel være sånn det fungerer :o)

Lykke til med innkjøringen!

Skrevet

Gutten vår skal begynne i ny bhg den 20.nov. Og jeg har forhørt meg med styreren hvordan det er langt opp. Skal være 3 halve dager innkjøring. Hvor de da deles opp til forskjellig tidspkt. Høres veldig greit ut. Er en ganske stor bhg med 60 barn. Men tror det er mellom 12-15 på avd. Synes det blir spennende. Lykke til med innkjøringen.

Skrevet

Vi hadde det også slik når vi begynte i barnehagen nå i august, at de delte opp gruppa. Noen begynte den 7.aug, andre den 14. osv. Vi ble også satt opp til forskjellige tider når det gjaldt innkjøringsperioden, men siste dagen (var tre dager innkjøring) var vi der hele dagen. Tok en måned fra vi begynte med barnehage til jenta vår til hun ble trygg og ikke gråt mer når vi leverte henne. I begynnelsen var det helt forferdelig, jeg storgråt selv når jeg kom i bilen - men heldigvis er dette forbigående... Hun er der tre dager i uka og stortrives nå, vil nesten ikke hjem igjen, for det er så mye morsomt å finne på!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...