Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som fortsatt var kvalm i uke 12? Er i dag 12+1 og holder på å bli gal. Kaster opp i et sett og er kvalm nesten hele tiden. Litt usikker på om jeg hører til i 1. trim. enda, men her inne har dere kommet lenger en meg...

Noen gode råd? Ingenting har hjulpet til nå. Har til og med fått tabletter av legen som jeg tar tre ganger om dagen... Gleder med til kvalme går over så jeg kan begynne å fungere normalt igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg. Har vel ikke noen tips som du ikke allerede har hørt. Men kanskje en trøst: Jeg har vært utrolig kvalm helt fram til nå. Men denne uka, den dagen jeg var 12+5, ble kvalmen helt borte over natta! Tror det ennå ikke! Så kanskje det blir sånn for deg og? Jeg krysser fingre for deg! :)

Skrevet

Å takk, nå ble jeg glad. Håper virkelig jeg også opplever det. Ble mye mer positiv nå og det skader vel ikke... Godt å høre fra andre som har vært i samme situasjon. Mannen min er jo veldig forståelsesfull og snill, men han vet fortsatt ikke hvordan der er...

Skrevet

Ikke noe trøst dette tenker jeg,men jeg var sånn i 9mnd med første mann:( Men nå med nr to er jeg heldivis ikke sånn....har ikke noen gode råd men det som hjalp meg var å små spise litt hele tiden,ta en kjeks,eller frukt,drikke eller noe mellom måltidene. Lykke til;-)

Skrevet

Hei.

jeg vet ikke om jeg kan trøste deg på noen måte men jeg kan vel si at jeg føler med deg. jeg har hatt en forferdelig kvalme , men værst har det vært at jeg har kastet opp uten forvarsel og vært helt utslått. jeg er nå i uke 18,- MEN i uke 17 forsvant kvalmen...jeg fikk et helt nytt liv. det hender at jeg brekker meg om morgenen men thats all. noen gode råd mot kvalme er å tenke positivt. gjøre ingenting og drikk mye slik at du ikke blir underernært. jeg kan vel tørre å si at jeg vet hvordan du har det... men hold ut en dag blir du litt bedre og så blir du enda litt bedre og enda litt... og så vips er den forhåpentligvis borte en dag.

lykke til videre dah!!

Skrevet

Kastet opp frem til uke 20, men så en dag forsvant det helt uten forvarsel...er nok bare og smøre seg med tålmodighet :-)

Skrevet

jeg kastet opp helt til uke 17 også sluttet det plutselig helt av seg selv og i uke 27 kom det tilbake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...