råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 i går kom EL-slimet.....var det da for sent å ha sex i dag tidlig? kan jeg bli gravid selv om det er komt? Ha vi enda en sjangse kanskje? Eller må vi vente helt til neste pp.?
Canutte Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Mange sier at EL slimet kommer i forkant av eggløsning, så det er nok gode sjanser for at det ikke er for sent med kos i bingen idag. Og hvis du også har hatt sex i forkant av el slimet(idagene før) så er jo sjansen stor uansett. spermiene kan leve 3-6 dager inni dag:-) Ville uansett ha hatt litt hygge ikveld også jeg:-) Lykke til... *klem*
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg signerer det Canutte har skrevet. Dere får hygge dere litt i kveld, samt ligge med rompa oppå pute. Det skal visst hjelpe.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2006 hehehehe....da blir det litt kos i kveld ja!!! men dere skulle sett meg sist pp, jeg sto på hendene med beina opp etter veggen i en god stund etter hyrdestunden!!! her skal ingenting gå til spille:D hehehe.....
Canutte Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 ha ha ha må le av deg:-) kan tenke meg at mannen din fikk seg en god latter da!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2006 sånn ble det i går kveld også Han lo like godt han også! Sa til hanat han kunne ha litt sympati med meg og stille seg på hendene med beina opp etter veggen med der gikk grensa sa han:) hahaha....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå