Fallerifallera Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Bør man holde seg unna solarium når man er gravid? Kunen tenkt meg noen timer med sol før jul, men er litt usikker.. Er nå 13 uker på veg.
ks23 med William og Lucas Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Er jo ikke bra fra før av.. Men trur ikke fosteret tar noe skade av det nei..Så lenge du ikke blir overoppheitet så trur jeg det går greit..Jeg har heller valgt selv brunings sprayen jeg. Mere enn fornøyd med den!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Tror du kan ta det ja..så lenge det er behagelig for deg.
MONAK Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Du bør være litt forsiktig med å sole deg når du er gravid, fordi gravide ofte får pigmentforandringer i huden. Kjenner ei som fikk masse pigmentflekker i pannen og rundt leppene, som ikke gikk bort. Andre steder på kroppen forsvinner flekkene lettere, men ansiktet er det ofte verre med. Så det er ikke noen vits i å utsette huden sin for det. Mange gravide får jo leverflekker selv uten at de har vært i sola. Selvbruningskrem er noe herk, men jeg ville brukt det hvis jeg var deg.
Fallerifallera Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2006 Takk for svar! Det er ingen krise for meg å ikke få sol på kroppen, så kanskje selvbruning er like greit ja... Jeg er veeldig lys i huden og har fregner fra før, så da tar jeg iallfall ikke sjansen på å få noen flere pigmentflekker! Har nok med de jeg har, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå