ronja irene Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 har hatt en del menssmerter i det siste, men de har kommet og godt. nå har jeg hatt menssmerter konstant i over 3 timer, og det hjelper ikke med varmt bad o.l. kan rier starte som menssmerter, eller er man nødt til å ha kynnere i tillegg. (har kun VONDE menssmerter, så derfor lurer jeg) håper virkelig noen kan svare meg
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Ville ringt føden om jeg var deg..., så får du et godt svar!
Yana Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Mine rier sist var som sterke messmerter. Ring føden du.
ronja irene Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2006 hadde du kynnere samtidig som menssmertene i starten da?
Yana Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Nei. Hadde aldri noe jeg med sikkerhet kunne si var kynnere verken før fødsel eller under.
ronja irene Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2006 tusen takk for svar:-) får vel bare holde ut litt til for å se hva som skjer utover kvelden. (skal bort på middag nå, men ringer føden etter det hvis det ikke blir bedre). håper vondtene kommer nå, er i uke 38 snart:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå