Gå til innhold

VINTER JAKKE????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har prøvd i hele dag og se etter vinter kakker i butikken for gravide eller litt stor størrelser. Vil gjerne slippe og kjøpe en bergans jakke til flere tusen kroner. Noen som har noen tips til hvor jeg kan gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt samme problemet, men har endelig funnet en bra jakke. Den ble kjøpt i vanlig avd på cubus, en brun ulljakke med rangbånd nederst (altså "kort" jakke, ikke kåpe), glidelås, knapper og belte i livet. Jeg er vanligvis størrelse small, men måtte opp i str large på jakken for at magen skal få plass utover viteren. Det fine er at den ikke ser for stor ut i armene likevel. kr 499,- tror jeg det var. Hadde ikke heller lyst å gå i allværsjakke hele vinteren....

Skrevet

Jeg har selv vært ute å leita lenge, men jeg fant boblejakke på Lene V til 199,- I Trondheim har de best utvalg på solsiden rødbrun, blå, grønn og svart. Så nå slipper jeg å fryse! Lykke til!

Skrevet

Hei hei

Var på Zara i oslo i går og fant den søte vinterkåpa. livert er under brystet også går den ut derifra.. så den kan jeg bruke hele vintern=) di hadde den i rosa og hvit. og den kosta 950 kr.

Skrevet

Kjøpte mammajakke fra Mamalicius, en slags parkas/kåpe til 499,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...