Gå til innhold

Billigtest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere anbefale noen graviditetstester fra billigtester.no??

Er så mye forskjellig så aner ikke hva jeg skal velge, noen dere er fornøyde med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av graviditetstester stoler jeg alltid mest på CB (vanlig, stav), men hvis du tenker på EL-tester også, så er jeg veldig fornøyd med stripsene (like mange meninger om denslags som det er folk her inne, hehe).

Skrevet

Hvis du er slik som meg, og mange andre her inne så klarer vi ikke å vente til IKM. Derfor bruker jeg strips til jeg eventuelt får positivt utslag på den. Etter det kommer jeg til å ta en kontroll med CB. I begynnelsen brukte jeg i hvertfall 3 CB uken før IKM og det blir jo ganske dyrt.

Lykke til med testingen!

Skrevet

jeg kjøpte slike billige strips på billigtester.men testet negativt 4 dage rover tiden,samme dag som jeg test positiv med quick respons.er ikke så imponert jeg da.kanskje de trenger større mengde for å slå ut..?

Skrevet

Hmm, ja det er mulig.

Har sett enkelte diskutere de "følsomme billigtestene" her inne.

Hva heter de da dere?=)

Skrevet

Jeg kjøpte disse testene jeg og. Brukte 3 av de før IKM og det var ingen vits da jeg uansett ikke var gravid. :)

Får vel spandere på meg en CB hvis jeg går over IKM. Tør ikke å "kaste bort" så mange kr på en test før den tid.

Skrevet

Hei! Nå har jeg nettopp hatt eggløsning. Denne gangen bestilte jeg 1 pk CB og en haug med billigstrips fra www.babyplan.no. Jeg testet både med CB og med billigstrips, og billigstripsene viste akkurat det samme til samme tid som CB, så for meg ser det ut som forskjellen ligger mest i prisen. Har ikke prøvd graviditetstestene deres ennå, det skal jeg nok gjøre om et par ukers tid. Det står at de er både CE godkjente og at de skal være 99% sikre, så noe dårligere enn andre, dyrere tester er de ikke tror jeg.

Skrevet

Køpte stav testene derifra,funker bra til sitt bruk,billige er de,og kom kjapt nedi postkassa......lykke til.

Skrevet

Takk, da prøver jeg de:)

Skrevet

Jeg testa en dag før IKM med de billigste strimlene, både på morgenen og formiddagen, og testa med CB etter på. Alle viste det samme. Jeg er ihvertfall fornøyd med svaret:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...