Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat hatt oss og jeg måtte tisse etter 15 min hvile med rompa på pute. Gikk ned og satt meg på do og PLOPP!!! Der forsvant den dyrebare spermen rett ned i dovannet gett:(

Mon tro om noen av rompetrolla allerede har svømt opp???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får håpe på det...ikke alt som kommer ut med en gang. hos meg kommer en del ut samme dag,og ganske mye dagen etter også.

håpe håpe håpe for deg

Skrevet

Tusen takk;)

Pleier å komme ut akkurat sånn som med deg, men nå tømte jeg vel hele greia ut i dass. hehe. Vi får jo bare gjøre det en gang til i dag;) Klager ikke:):)

Skrevet

jepp et problem det å holde svømmerene i ro.....ligger å venter.......så tror du at blæra sprenger om du ikke får tisse nå, ja da plopper de ut :)

Skrevet

Kan jeg komme inn her fra 2. tri og trøste deg litt? Spermen har nok svømt innover de:) Så selv om det kom ut en del reste, så har nok mange millioner svømmere alt satt av gård mot egget:)

Og kan jeg trøste med en ting til alle her inne, sperm kan leve veldig lenge. For oss tok det 1 uke fra samleie til befruktning ut i fra ultralyd terminen vi har fått. Håper det kan være en trøst:)

Skrevet

Tusen takk for svaret ditt!!!!

Kjempekoselig at du kommer heeeelt fra 2.tri og trøster meg her inne.hihi:)

Da skal jeg legge meg med god tro på at svømmerne er langt avgårde på ferden sin allikevel;)

Gir oss stor trøst når du kommer med deres historie!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...