Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Hei! Idag skal jeg "ut" for første gang siden fødselen, og snuppa mi er 14 uker gammel... Gleder meg skikkelig men samtidig har jeg en nervøs kribling i magen... Bler faktisk første gangen pappan er helt alene med henne over flere timer...Og jeg vet jo at han kommer til å klare seg helt fint, men er likevel litt nervøs, for når hun er helt hysterisk får han litt panikk... Har ikke vært hysterisk på flere uker nå men... Har tenkt å stikke bort til en venninne når snuppa legger seg i nitida, og har tatt sikte på å være hjemme til første nattpupp kl halv to... Åssen er dette med drikking og amming?kan jeg i det hele tatt drikke noe? har kjøpt meg 2 stk 0,33 liter øl .. JUUUUHUUUU! Noen som vet? stresser litt jeg...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 tror fint du kan drikke 2 ølflaskene hvis du drkker dem med en gang...Kos deg!!! Går nok bra
-carina- Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Tror ikke to øl gjør noen skade, ikke når jenta har blitt 14 uker... Dette går helt sikkert veldig bra, kos deg masse! )
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 hehe jeg er så i ammetåka at jeg først trodde du skulle ta med den 14 uker gamle babyen på trilletur ut for første gang...måtte lese mange ganger før jeg skjønte at det er du som skal ut, på byen.....uansett kos deg masse og drikk det du lyster =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå