Gå til innhold

Hjelp! Litt engstelig her nå......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 28+5 i dag. Nå i de siste 3 timene har jeg fått noen kraftige mens murringer. Kjenner det bakerst i korsryggen og nederst i magen. Kommer med hyppige mellomrom, men varer bare en liten stund om gangen.......... Hva kan det være?? Har hatt kynnere den siste mnd, men de har ikke vært vonde og har blitt borte når jeg har lagt meg nedpå. "Mensmurringene" mine blir ikke borte når jeg legger meg ned. Er 7 år siden jeg fikk min forrige, husker ikke hvordan rier kjentes ut. Dette kommer som sagt hyppig nå, men varer ikke mange sekundene.

Noen som har opplevd dette?? Eller noen som veit hva det er?

Har ikke lyst til å ringe jordmor og mase om dette hvis det ikk er noe å bry seg om! Var inne for tre uker siden, pga mange kynnere og mye slim med blod i. Fant ikke noe den gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt eneste råd er at du ringer jordmor!!

Skrevet

RING FØDEN DER DU BOR....

det er derfor dem er der,for å hjelpe oss gravide ,de sier at inget spørsmål er dumt og at det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite..

Skrevet

Kynnere skal jo normalt sett ikke gjøre vondt. Kommer det mer enn 5-6 sammentrekninger i timen og du har mensmurringer, ville jeg nok tatt kontakt med føden uansett. Skal ikke være slik og kan være et tegn på at noe er i gang

Skrevet

Har ringt fødeavd nå og snakket med jordmor. Hun skulle førhøre seg litt med andre jordmødre og lege der og ringe meg tilbake. Håper virkelig ikke at det er noe på gang nå.... Veldig tidlig synes jeg.

Skrevet

Hei...litt nysjerrig jeg no...har du hørt noe fra jordmor??eller har det gitt seg???

Skrevet

Hei igjen!

Var inne på føden i går kveld. Tog ctg, urin prøve, temp og GU. Fant ikke noe rie aktivitet heldigvis. Hadde spor av blod og protein i urinen. Fikk selexid mot urinveisinfeksjon. Værre var det visst ikke. Ble litt flau over å bli så engstelig men... Skal vel bare være glad det ikke var en begynnende fødsel :)

scania

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...