Gå til innhold

Advarsel mot halsbranntabletter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt våknet jeg av syk halsbrann og tok som vanlig en Aflurax tyggetablett. De funker sånn at de lager skum over den slappe klaffen mellom magesekk og spiserør.

Senere på natten våknet jeg i sjokk av å bli kvalt! Jeg satt meg opp i senga, kjente at jeg ikke fikk puste og at jeg måtte spy. Klarte ikke tenke eller noe, bare hoste og hoste mens jeg løp inn på do. Jeg hostet så hardt at jeg tisset på meg... Det var helt jævlig.

Klarte heldigvis å hoste opp proppen, og fikk puste igjen. Slet med sviende magesyre i halsen og kvalme resten av natten. Ja, i tillegg til å være kjempe redd for meg og mitt lille nurk.

Det står ingenting i pakka om at man ikke må ta disse tablettene før man sovner. Tenkte jeg bare ville dele min erfaring, for jeg tør ALDRI ta de igjen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg spis andre sorta da, men på natta å da, for eg ikk ska spy.. men trur ikk eg har no så sterke saker, eg har bare de enkle. prøv en link da vel! trur de er de svakeste...

Skrevet

Herregud....det hørtes skummelt ut!!!!

Er selv plaget av halsbrann også på nettene og bruker Gaviscon. Jeg har aldri opplevd noe slik iallefall. Det står at den skal tas rett før sengetid og innen en halvtime etter måltider.

Takk for advarselen.

Skrevet

Prøv heller novaluzid, de lager ikke dette lokket og virker iallefall mye bedre på meg enn galvison eller hva de heter gjorde!!.

Skrevet

Uff, det hørtes helt foreferdelig ut.. Godt det gikk bra.. Jeg vil andbefale Link, har bruke det i både 1 svangerskapet og bruker det igjen med nr 2 nå:) For jeg sliter veldig i perioder med halsbrann, og Link fungerer best for meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...