Gå til innhold

Hjelp, hun sover! Er hun syk?? Hehe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla har plutselig sovet i hele dag, kun avbrutt av matpauser og ca fire timer våkentid. Hun sover og sover og bare sutrer når hun våkner. Så tar jeg henne opp og hun sovner igjen. Hun sov i natt også. Hva pokker er det som skjer? Hun pleier jo aldri å sove, bare å skrike. Er hun døden nær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert bare en sovedag. De bruker å ha sånne innimellom. Så lenge hun er pigg, spiser som vanlig og ikke har feber så er det nok bare en sovedag. Sånne dager er ganske behagelige for foreldrene ja :-)

Skrevet

Håper du også har passet på å sove i dag da :-) ??

Skrevet

ta tempen, har hun ikke feber så er det nok bare en sovedag....

ang det andre, bad øyet i mm ved hvert skift og tørk det bort etter en liten stund.

Skrevet

Se! Det kan jo gå over!!! Sov sov sov! OG pump når hun skulle ha spist, slik at du ikke får spreng og festlige problemer med det!

Skrevet

Expat: No worries. Hun våkner til mat. Hehe.

Skrevet

Takk for svar. Vi ble plutselig litt bekymret her, for hun utviklet i tillegg utslett i fjeset og ble helt hoven og rød rundt det ene øyet. Og i tillegg til mye soving og slapphet, samt at hun kavet og pratet med øynene igjen (virket helt fjern), tenkte jeg hjernehinnebetennelse med det samme. Sjekket med glass, alt ok. Øyet ble raskt bedre etter at jeg skylte det i mm og nå er hun våken og blid. Antagelig har det bare vært vondt å åpne øyet. Det så ganske merkelig ut med en kavende og bablende unge med begge øynene lukket. Nå skal vi bade. :)

Skrevet

Så koselig å høre at datteren din sover i dag!

Dette trengte du!! :o)

(Har ikke gitt deg svar på noen av dine innlegg, men har jo sett at du har slitt med kolikk...)

Skrevet

åh =0) så godt å høre da!!! tenker det var godt både for dere og henne.sove rolig og fredelig.(ørene dine trengte det vel også)¨

nyt det,og så håper jeg det varer.at hun kanskje er over det verste nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...