lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Er det noen som har lyst til å bli med over til 1.tri?? Skal nemlig over i dag!!!! Testet positivt nå i kveld!!! Kan ikke tro det. Bare sitter å smiler og smiler og smiler og smiler. Sambo danser hurradansen på gulvet med testpinna i hånda. Nå krysser vi bare fingra for at den sitter skikkelig! *snakke strengt til magen* Stooooor klem fra meg + masse babystøv *********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Mrs. icsi og småen Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 WOW!!!! Så flott! Gratulerer sååå mye!!! Kos deg masse på 1.trim!! Lykke til Klem fra
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Wow!!! Gratulerer så mye!!! Så utrolig bra:) Lykke til med din lille spire, nå går det bra!
Lillemy72 Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Gratulerer!! Det er alltid hyggelig å logge seg på her når det er sånne nyheter som venter. Grabber til meg babystøv som blir med på langhelg neste helg når jeg har el sånn at jeg følger etter deg til 1 trim om noen uker. Kos deg med magen. Klem
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2006 Takker *gliser så jeg har vondt i kjevene* Det er bare så utrolig.
Canutte Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 He he gratulerer kjempe masse! Hvis du ser lengre ned på siden er det flere som har testa pos idag inkludert meg! Fikk svak pluss på clearbluen idag, så jeg våger å tro jeg blir med over på 1.trimester:-)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2006 Takker jenter. *snufse* Ja, Denne ganger SKAL spren holde. Nå orker jeg ikke flere SA. Det er slutt med det
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2006 Åhh, Gratulerer canutte!!!
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #9 Skrevet 28. oktober 2006 Gratulerer så utrolig masse!!!!! For en fin nyhet på en lørdagskveld!!!!:) Hvor lenge har dere prøvd???
BettaBett Skrevet 28. oktober 2006 #10 Skrevet 28. oktober 2006 ÅÅÅÅÅ... Det var koselig å høre! Gratulerer så mye til deg og din dansende samboer! Lykke til videre i 1 tri da! Jeg for min del kommer kaaanskje om ca4 uker.. fikk TR i dag, så da hiver jeg innpå med pergo på mandag!
☆Lille my* Skrevet 28. oktober 2006 #11 Skrevet 28. oktober 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ:d Graaaatttisss:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 28. oktober 2006 He he he he. Vel, etter 9 mnd med prøving og 3 spontanaborter er jeg igang igjen NÅ er det fan meg best at den sitter he he
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #13 Skrevet 28. oktober 2006 gratulerer til alle som skal over til 1trim. =) vil ikke ha dere inn her igjen =) ikke vondt ment jenter=)
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #14 Skrevet 28. oktober 2006 Denne gangen sitter den!!! Det er jeg helt sikker på;)
**Håper** Skrevet 28. oktober 2006 #15 Skrevet 28. oktober 2006 Ååååååå....Herregud. GRATULERER SÅ MASSE. Du er jammen meg fruktbar. Så flott at du har testa positivt. Var dette på IKM dagen din? Har du testa denne uka også??? Eller første testen du tok??? KOS DEG MASSE. Kjempe glad på dine vegne.
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 28. oktober 2006 #16 Skrevet 28. oktober 2006 Grattis så mye med spiren!! Håper du får et flott svangerskap og at spiren virkelig klorer seg fast denne gangen. :-) Takk for babystøvet - får håpe at det hjelper oss alle!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. oktober 2006 #19 Skrevet 28. oktober 2006 Åh så glad jeg ble nå!!! Denne gangen SKAL det være et skikkelig besøk og ikke bare på gjennomfart!! Kjempeglad på dine vegne, lioevr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
attpåklatt!! Skrevet 28. oktober 2006 #20 Skrevet 28. oktober 2006 Ååååå kjære deg!!! Såååååååå koselig... blir nesten rørt her.... Men, du har jo kjent det på deg.... GRATULERER så mye!!!!!!!!! Ganske misunnelig... Lykke til videre!!!!!!!!! Kos dere nå, og nyt det!!!!!!!!!! *kosemoseoverdose* fra meg!! Ha en fantastisk lørdagskveld!!!!!!!!!!!!1
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #21 Skrevet 28. oktober 2006 heiii har IKM på mandag, tok første testen for 4 dager siden eller noe, (neg) vel, fruktbar ja, men hakke hjupet noe særlig hittil
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #22 Skrevet 28. oktober 2006 å, så søte dere er jenter. *bli helt rørt* Håper dere snart følger etter jenter!!! Og dere yaddaline og juhujenta! Pell deg inn på 1.tri. Dere har maks 4 uker på deg, ellers kommer jeg å henter dere persolnlig!!!! Takker masse for at dere er så glade på mine vegne. smile. Det varmen skikkelig En dobbel kosemoseoverdose fra Linda
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 28. oktober 2006 #23 Skrevet 28. oktober 2006 Hei! Gratulerer så mye!! Kos deg inne på 1.tri...håper jeg kan følge etter på mandag.........
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. oktober 2006 #24 Skrevet 28. oktober 2006 Gratulerer og masse lykke til ! Kos deg med spire i magen
Atpåklatt ønskes Skrevet 28. oktober 2006 #25 Skrevet 28. oktober 2006 Gratulerer så mye. Håper jeg også følger snart over på 1 tri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå