Gå til innhold

Jeg, en suppe-utbryter...... :(

Anbefalte innlegg

Dag 3 på suppedietten, og jeg var så klar for dette, få en pangstart på slankekuren, veldig inspirert av dere andre som er så flinke og får det til.

Men........... Jeg kaster opp med tanken på å ta en suppeskål til. Helt fortvilende. Jeg synes at det å ikke spise vanlig mat går helt greit. Hadde masse hodpine første dagen, men det er over nå. Men jeg klarer bare ikke spise mer av den suppen. Det sitter sikkert i hodet alt sammen, men jeg brekker meg når jeg prøver å spise ner suppe.

Så jeg er ikke fornøyd med meg selv nå. Er litt skuffet og lei, men har innsett at jeg må gjøre dette på den trauste måten. Har lagt opp ukeplan over hva jeg skal spise. Det blir å følge fedon-prinsipp og spise 5-6 måltid for dagen. Jeg har kommet igang på treningssenteret og er flink å gå, så det skal gå rette veien dette. Er bare litt skuffet over at jeg ikke fikser å følge den dietten, for det hadde vært så greit å få en litt flying-start.

Men, jeg kommer til å gå ned på denne måten også, men sikkert ikke i samme tempo.

Til moas og lykkeliten: Jeg er på nattevakt hele helgen, så det blir lite msn på meg, men jeg håper det går bra med dere, og alle andre også.

God helg fra en litt oppgitt, men ikke motløs massepose :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6866743-jeg-en-suppe-utbryter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei, jeg å fikk sånn bråstopp på dag 3 helt forferdelig, men det gikk over.

men ser du har en ny plan nå, følg den du så går du nok ned sammen med oss, er like gode venner selvom du ikke går på suppa tihi.

er litt motløs idag jeg å, så jeg tok en salat med ost å skinke idag, som mannen sa den kan ikke ødelegge hele dietten.

nei vi går nok ned alle sammen, ikke vits å presse ned ting som ikke går.

mange klemmer fra meg

Uff da, kan godt forstå du ville kaste opp av så mye suppe. Trøst deg med at det er nok en litt sunnere måte du nå prøver på med 5 måltider til dagen.

Stå på ! Du er kjempeflink :)

Et lite tips på veien fra meg er: Biodrein urtetableter 3 ganger til dagen i 14 dager. Da får du ut mye veske som hoper seg opp i kroppen.

Jeg følte meg mye bedre etterpå :)

Huff da vennen....:(

Du er ikke alene om å ikke komme lenger en dag 3. Mange gir opp der. Men de som kommer seg til dag 4 klarer som regel å gjennomføre. Da er det bananer. nam....aldri har en banan smakt så godt hehe... og for ikke å snakke om dag 5 og 6 med biff, kylling eller fisk...

Synd det ikke gikk.

Men det høres jo ut som om at du har satt opp en god plan. Spis ofte og lite. Gå turer. Unngå sukker og annet fyfy....

Skal se dette går bra.

Lykke til videre, og hold oss oppdatert=)

Hei

Jeg er jo ikke helt fornøyd med å slutte, liker ikke å gi opp ting. Men selv om jeg hadde fortsatt til dag 4 så tror jeg ikke det hadde gått så bra, for det var ikke det at jeg ikke fikk spise annen mat, men det var selve suppen som ble problemet mitt...

Jaja, jeg synes dere andre er kjempeflinke, og jeg skal også være flink på min måte. Gleder meg til å bli kvitt disse fæle kiloene :-)

hei vennen:)

vet du ka???mammaen min prøvde og denne dietten no og ho klarte å fullføre dag 3 og så var det stopp...det er nok ikke alle som denne dietten passer for....i mårra går eg inn i min 3.dje uke:))))

fungerer helt fint for meg,men gikk ikke ned like mye denne uka som forrige...og det er like greit...så lenge eg går ned,så skal eg fortsette med denne dietten...men eg må og tilføye at eg spiser suppe 1 eller 2 gang pr dag.....holder i massevis for meg det...hihi:))))

gomler masse frukt og grønnsaker...

i dag har eg faktisk spist middag....biffstrimler og potetbåter....ikke saus og sånt,men litt løk....så vekta er nok ikke venn med meg i mårra...hihi...må ha en liten utskeilese ett par gang i mnd....ellers blir dette bare tull...

vi snakkes seinere,vennen:)

klem fra meg:)))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...