Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Synes det har vart så lenge nå, er det vanlig at de varer så lenge? Noen andre som har økedager så lenge? Eller lengre (hjelp)?? Begynner å bli litt sliten og lei jeg nå.... (gutten min er 3mnd)
Expat Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Er det mulig at det kommer tenner også på toppen av det hele?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Åh, tenkte jeg ikke på...kommer de så tidlig? virker ikke som han klør noe da, prøver de ikke da og "gnage" på ting? førstegangsmor her ser du:-) H.I
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 hmmm, mulig jeg er litt teit nå, men hva er slever?
Expat Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Hmm... Kan du forsøke chatten hos ammehjelpen? Gå til ammehjelpen.no og trykk på den rosa ruten oppe til venstre.
Expat Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 Tekniske problemer, ja, kan ikke du skrive utførlig om tiden så langt og hvordan det har vært i det siste, så finner vi ut av dette?
kosemoms♥med ny spire Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Hei! Var litt problemer i sta, men har fått kontakt med en ammehjelper online nå:-) Takk for tipset!
Expat Skrevet 28. oktober 2006 #9 Skrevet 28. oktober 2006 Sikker, er flere logget på? Jeg mistet deg nettopp nå i sted!
kosemoms♥med ny spire Skrevet 28. oktober 2006 #10 Skrevet 28. oktober 2006 Er det deg jeg prater med på ammehjelpen...? for nå ble hun borte igjen!
kosemoms♥med ny spire Skrevet 30. oktober 2006 #13 Skrevet 30. oktober 2006 Vet du; natt til i går så bedret deg seg, merkelig nok, litt! Han sov 4 timer første runde; JIIIPPIII:-) Men så var det opp hver 2 time etter det, MEN det er en bedring! Og han spiste godt på søndagen og greier...tok litt lettere puppen:-) I dag har han nesten tatt den uten protester! Er helt forbløffet over bedringen...aner ikke hva det kommer av! Så jeg tok ikke kontakt med ulevåll alikevel, tenker at nå ordner det seg nok, sakte men sikkert, selv...Skal jo uansett på 3mnd kontroll på torsdag! Takk for at du spurte:-) Og igjen: tusen takk for hjelpen!!!
Expat Skrevet 30. oktober 2006 #14 Skrevet 30. oktober 2006 Men med soppen er det bare du eller også han som har symptomer? Be om å få gitt melkeprøve hos legen, våre folk er ikke helt overveldet av behandlingen du har fått så langt! Mycostatin kan gi magevondt, husk å pensle i munnen med q-tips, ikke bare hell inni. Og så må jo alt som er i kontakt med pupp og munn kokes daglig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå