**Mamma** Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Hvor mange måltider i døgnet? Og hvor lenge spiser de om gangen? Gutten min er litt over 3 mnd og har 5-7 måltider i døgnet og spiser fra en haltime og oppmot en time hver gang. Synes det blir litt lenge innimellom, er nok mye bare for kosen..
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Jenta mi er 3,5 mnd og har 5 måltider i døgnet. Alt fra 10 minutt på dagen, til en time, halvannen på kvelden. På kvelden er det mye pauser og raping innimellom -regner med at hun spiser seg opp til natta+kos.
Sivalur Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Bare vent, du har nok økedager rett rundt hjørnet og da blir det nok hyppigere måltider... Alle jeg kjenner har hatt det rundt 4 mnd alder hvertfall. Gullet mitt er litt over 4 mnd nå og spiser ca hver 3. time på dagen og da blir det 5 måltider i den tiden han er våken (inkl 'frokost' og 'kvelds'). På natten blir det mellom 2 og 3 måltider nå. For et par uker siden var det spising natten lang, heldigvis blitt litt bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå