To tupper Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Noen flere som har IKM i uke 47! Vet det er tidlig å sette oss opp, mnen fikk man TR i uke 43 så er vel dette neste sjanse for oss. Stemmer ikke det? Lykke til med humping og bumping. Ta den bakfra, det gir visst best resultat. Det sier i hvertfall de som har fått det til. Er inne i min 4 pp, men har blitt spådd til å bli gravid før jul, eller i romjulen så jeg er lykkelig prøvende.
BettaBett Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Slenger meg med her jeg da, siden TR kom i dag.. kan vel kalle dette min 1pp, selv om vi har prøvd myyye lenger enn det. men er så uregelmessig at jeg ikke har hatt TR siden april.. Har nå gått på primolut, så TR kom som sagt i dag.. Vi er i gang! Hiver innpå første pergotablettene på mandag! Jeg er spådd å bli gravid i nærmeste fremtid, så krysser fingrene nå.. Da jeg ble gravid sist, ble jeg det på første pergokur..
To tupper Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2006 Er alle blitt gravide i uke 43 eller? Trodde det bare var 12, bare og bare fru blom, men det må jo være flere som prøver fortsatt. Alle dere som hadde IKM i uke 43 vil mest sannsynlig ha IKM i uke 47. Sleng dere på davel!
melkekua™ Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Tok meg den frihet med å lage en liste jeg...er litt utålmodig jeg ) Forbanna at den tanta skulle dukke opp da, hun var da ikke bedt!!!! Men nå ser vi lys i enden av tunnelen jenter, ikke sant!! Vi skal ha en novemberspire vi ) Har også hørt at bakfra skal gjøre susen ;o) Har blirr spådd gravid på høsten jeg...og da haster det litt...for nå står vinteren for tur!!!
BettaBett Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Hei emblamamma! Da klaffer det nå.. for november er jo siste høstmnd er ikke den det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå