Gå til innhold

Er det mange som vil ha kjønnet til bebisen hemmelig

Anbefalte innlegg

Virker ut som det er så utrolig mange som vil vite det.

Vi var på ul for 3 dager siden, og vi hadde bestemt oss for å ikke kike etter kjønn. Hvis det skulle være veldig openbart var det greit, men vi så ingenting. Syns det er litt spennende jeg da. Å ikke vite liksom. Selv om jeg er fryktelig nyskjerrig, og alle rundt oss sier "åjoda, dere vet det nok, men vil ikke si det.." what is that?

Det får bli en overraskelse. Er jo "bare" litt over 4 mnd igjen til vi får vite det da!

Litt synd å få vite det, og så tar de feil. Vil ikke surre gutten min i masse rosa liksom, eller omvendt ;) hihi

Fortsetter under...

Vi var fast bestemt på å ikke vite om det blir en gutt eller jente. Men på mandag var jeg hos legen og fikk høre hjertelyden for første gang, noe jeg syntes var helt fantastisk, og etter det har jeg begynt å tvile. Har enda ikke fått noen time til ul enda, men jeg tror jeg skal holde på mitt og ikke vite det. Skal.. skal ikke... Det er det samme om det blir en gutt eller jente, jeg synes bare det er gøy med nysgjerrigheten. Alle tror det blir en gutt slik formen på magen er, og alle kjerringrådene som følger med... Jeg tror jeg vil vente i spenning.. Kanskje... kanskje ikke..

Vi skal heller ikkje vite kva det blir, vil ha den spenninga til slutt, når alt slitet er over. Dessuten er det ganske stor feil margin ute å går, hvertfall viss ein berre går ut frå den ultrwalyden som blir tatt i veke 16-18.... nei har skal spenninga bevarast til siste slutt.

Vi er enige om at vi begge vil vite det om det lar seg gjøre:) Nå er det bare 3 dager igjen til vi skal på UL, jippi!! Er veldig spent på om vi får vite kjønnet!!! Jeg er som MÅNS overfor meg altfor nysgjerrig, men det er jo mange som ikke ønsker og vite det også. Og risikoen er der for at en får vite feil kjønn... Det har skjedd før, og det kommer til og skje igjen... Men som oftes ser vel lege/jordmor riktig kjønn?!!

Annonse

Vi fikk vite det på nr 1 men vil ikke vite det nå.

Men har en følelse av at det blir jente og lurer på om jeg med tid og stunder skal snike meg til å kjøpe en kjole just in case.....

Det startet før jeg ble gravid at jeg tenkte at jeg kom til å bli såååå skuffa om det ikke ble jente denne gang, og da bestemte jeg meg for at skuffelsen ville være minimal etter en fødsel kontra under ul.

Så ble jeg gravid og nå spiller det ingen rolle lenger så lenge barnet er friskt og velskapt. Har allerede fått sett nurket 2 ganger.

Men ser vi kjønnet selv så ser vi det, og ingen fare, men vi vil ikke ha hjelp til å se det!

Ingen bryr seg vel egentlig om det er gutt eller jente

men jeg vil gjerne vite det. Jeg er så sikker på at det er jente, bare på magefølelsen, at jeg nesten tror det hadde føltes rart hvis jeg fødte og det var en gutt. Hvis det er det vil jeg få fjernet ideen om at det er ei jente i god tid før fødselen.

Jeg vet ikke hvorfor jeg tror det heller, og det er ikke fordi jeg har prøvd å gjette, jeg bare tenker på det som ei jente, og tar meg i det og sier til meg selv at det jo kan være en gutt, men jeg tror rett og slett ikke på det.

Har sett bebien på en slags uformell ultralyd hos jordmor, men skal på ordentlig ultralyd den 23. november. :) Håper vi får vite det da!

Når vi vet det er det ikke hemmelig. Men vi sier ikke til noen hva hun (eller han da) skal hete før fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...