Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 i mitt album: http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/446761 av noen nye vognposer om noen vil se.. disse går ann å få kjøpt, posene er i fleece, foret med vatt, med glidelås på siden.. super-nydelige!!
Gullemor Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Så fine de var! ) Er det du som har laget dem? Den gule med bia var jo bare sååå fin, da...
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 eg å ei venninne som lager de, og selger de til de som er interessert. har oxo sydd slike til oss selv da..
Gullemor Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Kjempefine! Men, egner de seg best som sommerposer, eller brukes de hele året? Jeg skal jammen vise dette til Gullefar og høre hva han sier. Vi venter førstemann i januar (termin 10.), og vi vet ikke hvilket kjønn det blir... Vil derfor avvente litt, men jammen skal jeg huske på nicket ditt og sjekke ved en senere anledning! ) *fikk sååå lyst på sånn pose*
Gullemor Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Ja, og hvor mye tar dere for dem, forresten?? ;o)
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 vi bor i nord-troms her, å har brukt de i vogn ute nå, å her er det kaldt å snø! de er flotte å bruke inne å ute, men de er veldig varme faktisk for barna, så kan ikke ha så altfor mye klær på de inne hvertfall, emn flott å bruke i vogn. vi tar 600 for de. har en mail det går ann å nå meg på da.. [email protected]
Gullemor Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 Fint! Da har jeg notert mailadressen! ) Takk for info og lykke til med salget. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå