Loli Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Jenta mi er 5 uker på søndag, og nå spesielt den siste uka føler jeg at hun har hatt ganske mye diare..eller jeg vet jo ikke om det er diare for avføringen er jo ganske bløt i utgangspunktet. Men den er ikke sånn gul og kornete lenger...den er mer brunaktig og vannaktig...er dette vanlig??? Hun bæsjer ganske ofte også, nesten etter hvert måltid ellerssover hun ganske mye og må ofte vekke henne til måltidene. Det har jeg forsåidt gjort siden hun ble født. Håper noen kan svare meg på dette eller har lignende erfaringer. Da hadde jeg blitt meget glad!!
Mathoka Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Kan ikke akkurat kalle meg en klok mamma, men prøver å svare allikevel =) Gir du mme? Dersom du gjør det kan avføringen bli mer brunaktig enn ved bare mm. Ellers kan det være at du har spist noe hun ikke tåler så godt...ellers er det ganske normalt å bæsje ganske ofte når de er så små, opp til flere ganger i døgnet er vanlig...men se an formen hennes...virker hun syk ut???(slapp, feber, liten matlyst etc)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå