Gå til innhold

er idag 6uker og 1 dag på vei:o)

~hope~ i 7.himmel

Anbefalte innlegg

dagene går som før,bare at jeg ikke hopper over måltider lengre,passer på magen og bekyrer meg litt for løfting.Er skikkelig trett.merker at jeg blir veldig rask sliten og middagshvil må til,selv om jeg legger meg tidlig likevel.har masse jobb fremover og er spent på hvordan det skal gå.er jo helt utslitt allerede.

men trossalt koser jeg meg:)skulle egentlig bare mangle at man blir ganske trett,er jo ikke så rent lite kroppen skal utføre disse tidlige ukene.åsså må man bare høre på kroppen og la den gjøre jobben sin.

ellers er det litt murringer av og til,men kjenner det ikke å ofte som i begynnelsen lengre,men det vokser vel litt i rykk og napp.er fortsatt ikke kvalm(bank i bordet)håper den holder seg unna til de værste arb.dagene er over værtfall.

samboer er kjempe snill og har lagd middag til meg hver dag nå siden pos.test,bortsett fra når vi har spist ute.og i helgene når jeg har fri.

dette er foressten min første:o)

Fortsetter under...

jeg er seks uker i morgen,,,er trøtt å sliten å passe nærtagen føler jeg..brystene er ømme å jeg merker hodepine innimellom. men ved siden av allt dette er jeg i en lykkerus over å ha den første på vei å jeg krysser fingrene for at dette lille underet klorer seg fast,,tør ikke tenke på hvordan jeg ville følt meg hvis dette hadde gått galt..samboeren min er kjempestolt og forteller alle den store nyheten..det gjør jeg også..gleder meg til magen kommer..

Jeg er også seks uker i morgen:) føler meg helt topp for tiden, så lenge det varer...;) litt ømme bryster og veeeldig trøtt men ellers er alt bare bra!! god matlyst og godt humør:) håper bare at alt går bra, er første for meg også så jeg vet absolutt ikke hva jeg kan forvente meg!! Har så lyst til å rope det ut til hele verden, men må nok vente til jul- blir litt av en julegave å gi bort i år;) håper jeg har litt mage til jeg reiser hjem på juleferie:D

Jeg er og seks uker på vei idag :):):)

Er kjempe glad for det!! jeg er sinnsykt kvalm... =S

blir så kvalm at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg til tider....

vondt i hodet og fryktelig ømme bryster.....

men men, er nok det som må til...

er glad fordeom :):):)

Er litt uvel og uggen i kroppen. Veldig trøtt og trenger å sove mye. Mye murringer nede i magen, det er vel "voksesmerter". Har en travel jobb på en stor dyreklinikk, så jeg rekker nesten ikke kjenne etter hvordan jeg har det. I tillegg har jeg en datter på 5 og en sønn på 4. Så det blir ikke så mye tid til å se "inn i meg selv".

Prøver iallefall å spise sunt, bevege meg rikelig og sove masse. Det er det beste for meg. :)

Kjenner at jeg gjesper litt mer om dagen ja. Fortsatt litt ømme bryster men det går veldig fint. Er i full jobb som sykepleier. Er tillitsvalgt. Har to barn i barnehage (3 1/2 og 5 1/2) hvor jeg er foreldrerepresentant i samarbeidsutvalget. Har gamle svigerforeldre og en mann som jobber mye. Jeg kan ikke annet enn å smile og le for jeg er så lykkelig om dagen. ALT går som en lek!!!! Vi gleder oss. Håper at alt går fint denne gangen også. Til alle som venter nr 1. Dere har så mange fine ting å glede dere til. Len dere tilbake og nyt hvert eneste sekund.

Annonse

Positiv test, to stk for fire dager siden, ømme pupper... og det er alt!! skal være ca seks uker på vei, men kjenner ingen kvalme og trøtthet.. er det normal, da, tro?? dette blir mitt andre barn og jeg gleder meg til å fortelle femåringen at hun skal bli storesøster:) Er altså bare litt bekymret siden jeg liksom ikke føler meg gravid. når kommer disse symtomene,da?? kan noen hjelpe,tro? ,

Ellers en herlig følelse!!

Hilsen gravid 24

Endelig gravid!

Foler meg litt trott, og har litt omme bryster, men det som plager meg mest er magesmerter/ubehag. I tre uker har jeg ubehag eller vondt i magen. Det foles som luftsmerter. Opp under ribbena. Jeg snakket med legen i dag. Han ba meg komme innom i morgen, slik at han faar skjekket hva det er. Syntes det er litt rart. Er det flere som har dette problemet?

Ellers er jeg og min mann overlykkelig over at vaart forste lille barn er paa vei! Vi gaar en spennende tid i mote! haaper alt gaar bra!

Venter spent

Jeg er seks uker i dag! Er i fin form. Kan merke at puppene er ømme, slik har det vært i tre uker allerede. Når det kommer til matlysten er den ikke der, er bare mer eller mindre uvel, men ikke kvalm. Spiser som vanlig. Håper jeg slipper unna kvalme, å være kvalm er det værste jeg vet! Så når jeg blir uvel regner jeg med at det egentlig er sult. Er trøtt og må sove kveldshvil på sofaen og er trøtt når jeg legger meg for kvelden, men finner liksom ikke noen god liggestilling.....Ellers har jeg endel murring i hodet, men ikke helt definitiv hodepine! Skal prøve å drikke mer vann, kanskje det hjelper.

Skal bestille første legetime idag, pappa vil være med!

Jeg har gått inn i uke 6 nå, og føler det samme som deg, kun ømme pupper altså. Det bekyret meg også litt, men etter å ha lest endel på denne sida, så har jeg skjønt at det er helt vanlig. Vi får bare nyte det, og være glade for at vi slipper kvalme o.l (enn så lenge hvertfall)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...