Gå til innhold

Mest om å være sånn passe frustrert...

snipp & snapp i 38.uke

Anbefalte innlegg

Phu! Fikk innkallelse til UL i dag - ENDELIG.

Men det er jo så fryktelig lenge til, - 20. november - faktisk i min 19. uke... Ventetiden er nesten ikke til å holde ut! Nå kunne jeg ønske jeg ikke hadde fått vite at det ble 2 så tidlig som uke 9.

Og som om ikke det er nok - pappaen flyr avgårde på en jobb den morgenen - vi hadde til og med jobbet hardt for å flytte denne til etter uke 18 (UL skal jo være mellom 16 og 18 - ikke 19!!! - Nettopp for å sikre at det ikke skulle kræsje.......

Pokker - pokker!

-og nå går det ut over dere... sorry jenter ; )

Fortsetter under...

Trukke dere er de eneste med sein.Ul. Jeg får ikke min før i uke 20... Så det er ikke så unormalt trur jeg...Men selvfølgelig hadde jeg håpet på og få dette litt før.. Vil jo se gjerne se nurkene mine. Om det er mulig også vil vi vite kjønn.Vet at jeg venter to eggede hvertfall.. Og da er vel sannsynligheten for at det kan være en av hver stor!! Gleder meg kjempe masse jeg nå, bare litt over en uke til;)

Det var jo litt beroligende å høre. Men er ikke meningen at de nettopp mellom uke 16 og 18 er likest i voksestadiet sammenlignet med andre barn og at man derfor kan få en mer nøyaktig termin ut i fra størrelsen?

Vel, passerte 16 i dag og skal i det minste til jordmor på onsdag om ikke annet - får håpe jeg klarer å huske på i hvertfall NOE av det jeg lurer på mens jeg er der.... : )

Får tenke som så at jo lenger tid det går, desto større sjanse er det vel for at kjønnet kan identifiseres.... Har en gutt fra før, og under ul da var det ikke mulig å se det....

Forresten, - regner de mors eller barnets alder når de gir time til ul mon tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...