lucky1 Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 så koselig å se deg her igjen, det har vært noen mnd siden sist jeg var her, men fant ut for et par dager at jeg skulle tilbake. ble liksom utbrent sist :-/ så jeg var nødt til å legge dette på is. men nå har jeg lært, jeg kan ikke hjelpe ALLE :-) satt jo i maaaaaaaange timer om gangen. phu... men jeg lurer på om du kan svare meg på noen spm: 1. når vil jeg jeg få mitt neste barn? 2. er dette mannen jeg kommer til å ha i lang tid? 3. får du til å "se" ut fra dette skriv om jeg har "folk" i min nye leilighet? føler det selv, men det er så utydelig liksom. 4. kommer sander til å bli værre med epilepsien? (jeg bruker ikke å svare på ekle spm, men jeg spørr for å forberede meg, har det selv skjønner du) 5. kommer det til å bli barn med denne mannen? hjertelig takk på forhånd :-) jeg :030481 han:290379 sander 070306 klem
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 hei er ikke sikker på om du har fått det med deg,men jeg tar betaling for å lese personer..mailadr min finner du i et eget innlegg lenger ned ) husk at det er viktig å lytte til kroppen din når du skal spå ....som du sier selv så kan du ikke ta alle og når man er utbrent så får man ikke noe frem alikavell.... klem
lucky1 Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2006 oj beklager :-) som sagt lenge siden jeg var her. men takk alikevel klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå