søsken-håp Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Takk for et langt svar... Du har jo opplevd noe lignende som meg. Ville bare spørre deg ang før du hadde din MA i uke 11, hadde du vært til UL og sett et foster før det? Lurer veldig på hvis man opplever en "bligted ovum", (dvs tom fostersekk uten tegn til forsteranlegg) om hcg verdien vil øke riktig for det..? Er det noen som har opplevd en "Bligted ovum"? Tror ikke det er så vanlig. Jeg har fått beskjed om at det kan være en mulighet hos meg, men jeg tror mest at jeg er gravid. Har jo hcg på over 8000 nå. Igjen blir det nedtelling til torsdag, når jeg kan få et endelig svar. Fortsatt god helg jenter!!!
Ann-ch. Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Hei igjen søskenhåp! Da jeg var inne til UL så de bare en tom fostersekk.De sa jeg kom til å få et brev etter utskrapningen om div info,men gjorde aldri det. Spurte Anne om torsdagen om disse opplysningene,og det var en vanlig graviditet med rester av foster m.m.Så jeg var "skikkelig" gravid. Håper virkelig at det er et foster hos deg.Det er jo etter uke 6 de kan se det,så krysser fingrene for deg. Hcg stiger vel selv om det bare er en fostesekk,men tror ikke den stiger helt som den skal.Prøv å tenk positivt så håper vi på happy ending:-) God helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå