Gå til innhold

Hvor mange timer i b.hagen

Anbefalte innlegg

Hei! er 9timer 2 dager i uken drøyt for en to åring? Grunnen til jeg er usikker er:

- Hun sover til halv 9 hvis hun ikke blir vekket,men må stå opp 06.15 når hun skal i b.hagen

- Hun kviler alltid når hun ikke er i b.hagen,i bhagen klarer hun ikke å kvile,er stuptrøtt etterpå

-Hun er kun i b.hagen 2 dgr pr uke.. tenker om det blir for lite kontinuitet å at hun hadde hatt bedre av feks 3 dgr pr uke og 6 timer pr dag

En barnevernspedagog må gjerne svare. kom gjerne med andre forslag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6865102-hvor-mange-timer-i-bhagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært deg og hatt mulighet til det, så hadde jeg tatt en uke med å få henne til å sove i barnehagen. Du kan være der de første dagene for å få henne til å sove. Deretter kan de ta over.

Tror ikke hun klarer å gå 9 timer i barnehagen uten å sove når hun er 2 år.

Da venner hun seg til å sove der. Barna venner seg fort til rutinene.

Gutten min hadde ikke sovet i heletatt i sommer. Han begynte i barnehage i august og sov ikke den første uken. Men han var trøtt når han kom hjem og sovnet nesten stående.

Uken etter sa jeg at han måtte sove. Han har somregel sovet i vognen eller i sengen sin. Men i barnehagen sover han inne på madrass på samme rom som flere barn. Jeg trodde aldri det gikk, men det gjorde det.

Om du har valget mellom 3 dager og 6 timer hver dag eller 2 dager og 9 timer så hadde jeg valgt det første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...