Lykkelig smil Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Sist jeg var hos jordmor sa hun at å gå et helt døgn uten å kjenne bevegelser syns hun var lenge, og ville ha kontaktet føden før den tid. Kjente spark i går morges, men vært stille siden. Og den pleier å være turbo:) Nå har jeg spist kald is og greier, uten å få babyen i gang. Har ikke lyst til å mase unødvendig på føden eller. Jeg syns jo det er litt ulogisk om babyen skal være i hundre hele døgnet, må jo få hvile seg litt den og, men blir samtidig litt bekymra. Hva gjør dere når dere ikke kjenner bevegelser på ei stund?
Minmai Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Hvis du ikke har kjent noe til babyen siden i går morgen, synes jeg du skal ta kontakt med førden med en gang, det er ikke å mase. Man skal kjenne babyen hver dag. Ring nå!
mensana Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Enig med de andre her.. Tok du en telefon....??
Bratsj Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Hvis du ikke klarer å fremprovosere litt sparking (drikk cola og ligg helt stille i en halvtime og kjenn etter godt) så ville jeg ringt med en gang. Det er normalt at de blir stillere når vi nærmer oss termin, de har jo nesten ikke plass lenger) mendet skal ikke være musestille en hel dag hvis du prøver å kjenne etter godt. Min tass har også vært stillere enn normalt i dag, han pleier å romstere så hele magen ser ut som leire - i dag er det mye seigere bevegelser og ferre. Kanskje han bare slapper av litt :-)
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 jeg hadde ringt føden så fort jeg var blitt usikker!! håper virkelig du har ringt for lenge siden!! og det er ikke mas!! klem, og lykke til!!
mor til Prinsesse N Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 ring føden!! mye bedre å ringe enn å ikke ringe. du maser ikke på føden.. de er der for deg. er utrolig koselige. enten får du beskjed om å slappe av og ringe tilbake hvis det ikke endrer seg eller du får beskjed om å ta en tur opp så de kan sjekke deg.. ikke farlig det.. ring med en gang du..
Lykkelig smil Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. oktober 2006 Takk for alle svar. Men det ordna seg faktisk når pappaen skravla og sang (med sin mindre pene sangstemme) til magen:) Det har skjedd før også at når babyen hører pappastemmen setter den igang. Er nok en ordentlig pappaunge dette her:)
åsså jeg da :=) Skrevet 28. oktober 2006 #10 Skrevet 28. oktober 2006 det var bra min niese var på akkurat samme måten bare pappastemmen som satt i gang sparkene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå