Gå til innhold

Twig se hit..haster...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for at du så på meg Twig :)

Jeg opplevde noe merkelig i går..håper du kan ta deg tid til og se om dette stemmer. En mann kom bort til meg og sa at han såg at jeg hadde mista et barn,noe som stemmer. Så sa han at jeg kommer til og bli alene i løpet av mai mnd men da var jeg allerede gravid, han så en graviditet på meg i April. Synest dette virker merkelig da jeg om mannen min har det fint. Han sa også at jeg ikke kom til og få førerkort fordi han så et fortaug og der gikk jeg. Men skulle jeg øvelseskjøre noen gang så måtte det bli med en dame og ikke med en mann..hmmm..merkelig.. Kan du se noe av dette her eller er alt sammen bare en bløff ??

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6864661-twig-se-hithaster/#findComment-6878503
Del på andre sider

Jeg og mannen min var sammen med mamma og pappa på fest. Og jeg satt alene ved bordet da han kom bort, han sa han følte en dragning mot meg sa han. Da han så ryggen min så trodde han at det var slutt i mellom oss, men så fikk han se mannen min da sa han at det ville ikke bli slutt før til våren men var ikke sikkert. Kom ann på hvordan vi takkla forholdet...hmm..men jeg synest nå det er ganske teit når vi skal ut og kose oss og ha det gøy så kommer en mann og sier slike ting. Han sa at han ikke ville spå pappa, men at han skulle være oppmerksom i trafikken og når han gikk - var fotgjenger. uff skummelt... pappa er født 25.10.49

Takk for at du ser på meg Twig, føler at du er dyktig til dette her :)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6864661-twig-se-hithaster/#findComment-6899031
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...