Gå til innhold

Om å føle seg gravid,

Anbefalte innlegg

Hvordan føler du deg så bortsett fra oppblåst mage,trøtthet og litt vondt i puppene?

Jeg føler meg ikke så gravid ennå jeg, vet ikke men sist svangerskap var jeg mye mer gira nå er jeg så rolig

Men har hørt det er normalt da, at man er litt mer rolig i andre svangerskapet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6864573-om-%C3%A5-f%C3%B8le-seg-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ganske akkurat sånn føler jeg meg!

+ litt unødvendige kviser, hmff...:-/

Jeg er førstegangs da, ganske rolig, men veldig utålmodig..

kan forstå at man klarer å slappe litt mer av om man har vært gjennom dette før!

Hvor mange uker er du?

jeg tror jeg bare er 4+1, sukk...

men har en liten tanke i hodet som ikke vil gi slipp, om at jeg kan være lenger, har hatt samme symptomer fra før forrige tr, som var kort og merkelig, men ikke positive tester før nå..

skal prøve å komme meg på en tidlig UL så får jeg kanskje ro i sjelen ;)

Kjenner meg veldig igjen i det å være roligere andre gangen. Er 5 uker på vei, og har hatt de utroligste symptomer før jeg tok test. Nå har jeg bare ømme pupper, trøtthet og litt stikkinger i magen. Trodde jeg skulle ta helt av når testen ble positiv, men ble bare rolig og glad + veeeldig ukonsentrert i forh til studier osv.Drømmer bare om å være 12 uker på vei så man kan fortelle verden, og være tryggere på at alt går bra..

kos dere med den herlige følelsen!

Annonse

Jeg er nå gravid for fjerde gang, mistet en i sommer, og dette er første gang jeg faktisk virkelig føler meg gravid. Har jo hatt symptomer og plager med de andre to også (ingenting når jeg mistet), men ikke den der følelsen alle snakket sånn om, men den har jeg nå! Veldig gøy :-)

Jeg har heller ingen spesielle symptomer...foruten at jeg fryser veldig! Min kjære fyrer i ovnen og termometeret nærmer seg 26grader...og jeg fryser likevel.. :( Men hører rykter om at det er heeelt normalt. Ellers er jeg i finform! Testet på fredag og når jeg begynte å telle hvor lenge det er siden siste tr...så viser det seg at jeg er 6+5...helt ufattelig...men når man har det travelt og mye annet å tenke på så glemmer man helt tiden :) Helt greit i grunnen.... :)

For oss har det heller ikke helt gått opp, skal til lege på fredag. Det er vel litt tidlig med sv.sk.kontroll enda, men jeg vil bare ha d bekreftet! I tillegg har jeg masse spm som jeg ønsker svar på så derfor er det vel greit å ta en tur.

Ha en fin tid alle sammen! :)

Føler meg mye mere gravid nå enn første gang. Kanskje fordi jeg tør stole mer på det? Men har da også hatt masse symptomer, følt meg helt elendig, kvalm, ømme pupper etc. Symptomene har lettet litt nå, er i uke 10. Men fortsatt ekstremt trøtt....

Er forsåvidt roligere i dette svangerskapet, men får litt hetta når jeg spotter, men blir rolig igjen når jeg ikke gjør det (spottet helt til uke 18 sist, trodde jeg mistet hver uke - slitsomt).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...