**to engler** Skrevet 28. oktober 2006 #1 Del Skrevet 28. oktober 2006 hei alle sammen:) vi trenger ett mellom navn til kamilla og lurer på kamilla viktoria.. trenger noen innspill...eller andre forslag? på forhånd tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #2 Del Skrevet 28. oktober 2006 Beklager - det synes jeg var lite fint....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 28. oktober 2006 #3 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg syns Kamilla er finest alene, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #4 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg ville valgt Kamilla alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #5 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kamilla holder i lange baner. Er ikke svak for Viktoria og synes forslaget blir veldig tungt og "80-tallsaktig" hvis det går an å si det. Ville heller valgt Kamilla Louise eller Kamilla Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 29. oktober 2006 #6 Del Skrevet 29. oktober 2006 tungt navn, men jeg synes det var litt søtt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinter1988 Skrevet 29. oktober 2006 #7 Del Skrevet 29. oktober 2006 Det blir får fint for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**to engler** Skrevet 2. november 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 2. november 2006 hei igjen. takker for fine innspill:) d er i seg selv ett fint navn bare kamilla,men søsteren har ett dobbeltnavn,og broren,så vi synes d liksom passer best med dobbeltnavn på lille kamilla også tar gjerne i mot flere forslag dere:) ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 2. november 2006 #9 Del Skrevet 2. november 2006 Kamilla Viktoria ble litt langt og tungt synes jeg. Hva med Kamilla Helen Kamilla Susann Kamilla Elise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**to engler** Skrevet 2. november 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 2. november 2006 hei vipsen:) jeg heter helen selv,så blir ikke d litt vel på en måte? mannen min har sagt at han ønsker enten kamilla helen,eller kamilla helena eller kamilla viktoria.... d er såååå vanskeli!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå