Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Noen andre som har smerter i ene siden i nedre del av magen når dere går mye? Kjennes litt ut som sting og gjør altfor vondt når en går
noje Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg som trodde ingen andre hadde opplevd dette:) Jeg kan nesten ikke gå en meter uten å få sting, og da føles det som om jeg har sprunget maraton. Det gjør jo skikkelig vont! Er det flere der ute som opplever dette?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Ja...og hvis man setter seg en stund er det der enda..men ikke like vondt..helt til man reiser seg og skal gå igjen. kan jo nesten ikke dra noe sted pga av dette.
Reddik Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 jada, hele tiden! Spurte jordmor om dette og hun sa vi skulle hilse de smertene velkommen! Det er modningen som foregår. Og grunnen til at de kommer sterkest frem når vi beveger på oss er tyngdekraften og baby som presser ned i bekkenet.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 OY=) Ble jo nesten glad. hehe...23 dager til termindato!
noje Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Oi... Jeg som trodde det var musklene mine som tuller seg. Ja, ja, jeg er klar til fødsel, babyen ligger godt nedi bekkenet, men har da fremdeles 21 dager til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå