Gå til innhold

Endelig høygravid :-) Men blitt nesten invalid :-(

Anbefalte innlegg

I dag er det 40 dager igjen til vesletassen skal ut av magen - juhu !

Men bekkenet har låst seg fullstendig, de siste to dagene har jeg hatt hendelser hvor det kjennes som det kommer ut av ledd, det gjør dritvondt å belaste/bevege det ene benet og hele rompa knekker sammen under meg i knivskarpe smerter - jeg bare hyler.

Det har kommet om ettermiddagen, men i dag var det på plass allerede på formiddagen og det er faktisk mere vondt å tusle omkring hjemme og stelle med forskjellige forsiktige bevegelser, enn å bare gå rett fremover.

Klarer ikke hjelpe datteren min med noen ting, ikke bøye meg, innimellom låser det seg så jegikke kalrer å flytte føttene - og jeg har enda 5,5 uke igjen alene før fødselen - hvordan skal dette gå ?

Og nå som alt egentlig føltes ganske overkommelig og greit den siste tiden.

Noen som vet hva dette kan være og om man kan få noe hjelp når man er alene med et barn ?

Fortsetter under...

beklager at jeg ikke kan hjelpe deg, men hva med å snakke med lege eller jm?

håper du klarer å ta det med ro, og kose deg med barnet ditt!!

...og at det blir bedre, hvis du får slappa av litt??!!!

uansett: gratulerer som høygravid!!

kommer sterkt etter i morra!! ;)

klem

Høres ikke akkurat ut som det er udefinerbart! Meget konkrete smerter og problemer spør du meg.

NAV står for nye Arbeids- og velferdsforvaltningen eller noe sånt, dvs en kombinasjon av trygdekontor, arbeidskontor og sosialkontor. Se nav.no

Annonse

Gratulerer som høygravid!

Jeg er selv høygravid i dag og feirer med å kjøpe inn en baby-shopping tur :)

Jeg synes absolutt at du burde får gjort noe med bekkenet ditt. Jeg har svar deg på et tidligere innlegg, har du ikke lest det - så bør du ta en titt.

Det høres ut som bekkenLÅSNING og det KAN en kiropraktor hjelpe deg med på et blunk. Du trenger ikke å plages slik (og jeg vet hva du går igjennom, for jeg har vært der selv).

Tror dessverre ikke at legen kan hjelpe deg med henvisning, for gratis behandlig av bekkenet gjelder kun "bekkenLØSNING med gangvansker" (etter det jeg har fått med meg). Synes du bør ringe rundt å finne deg en kiropraktior first thing mandag.

Jeg har også bekkenlåsning. Bor du i Oslo området kan jeg anbefale deg han jeg går til: han er både kiropraktor og fysioterapaut og spesialisert på gynekologi (?) og graviditet. Gi meg et vink om du ønsker navn og nr.. ;) Du får mest sannsynlig time på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...