Gå til innhold

Engstelig!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en jobb som medfører mye stress og litt tunge løft. Er litt bekymret for at det kan skade fosteret. Er livredd for å miste det! Siden jeg bare er åtte uker på vei så har jeg ikke fortalt sjefen min at jeg er gravid ennå... Er det noen andre som har erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber som elektriker sjøl, så eg har eit veldig fysisk yrke også, derfor fortalte eg sjefen min det med en gang for at han skulle vite det, bl.a i forhold til at der er enkelte ting eg ikkje lenger vil være med på. Men sannheten er at dei ikkje har noken holdepunkt for at det skal være farlig med tunge løft. Det farligste med det er at du kan bli svimmel av blodtrykksfall og besvime.

Vil anbefale deg eit møte mellom deg, sjefen og gjerne bedriftshelsetjenesten.

Lykke til! Termin i starten av juni??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar;o)

Jeg har bare vært i jobben i to mnd så jeg er også litt redd for hva sjefen kommer til å tro. Det var ikke helt planlagt å bli gravid ennå. Jeg skulle jobbe en stund før vi skulle få et barn til. Jeg får bare ta det opp med sjefen,så får det gå som det går;o) Jeg har termin 14 juni.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på når jeg skal ta det opp med sjefen på jobb....

Hadde tenkt å vente en stund da....

Har for øyeblikket en stillesittende jobb, så den biten går fint...

dessuten har jeg begynt å jobbe på jobben til samboern min, som han har vært i 3 år, og jeg i 4 mnd...s å han skal få bestemme når tenke jeg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg begynte i jobb igjen 21.august, etter å ha brukt eitt ekstra år heime som dagmamma. 5.september måtte eg inn "med lua i handa" og fortelle ka som foregikk...

Sjefen tok det heilt rolig (takk Gud, er jo einaste dama). Han trøsta meg med at det var meininga at damer skulle få unga, og det her skulle in alltids ordne. Var sjelglad.

Trudde ærlig talt vi måtte prøve over 6 måneda, men vi traff på 2 forsøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...