Gå til innhold

Har dere fortalt det??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fortalt det til mamma, pappa og søstern min, pluss at jeg klarte å la en kamerat se på bildene på telefonen min, der han kom over bildet av en positiv test, hvordan skulle jeg klart å bortforklare den liksom? Ække så farlig da for jeg var 10+6 den dagen, så det var bare litt over en uke igjen uansett.

Og så har vi sagt det til søstra til typen og foreldra hans som sa det videre til de andre søsknene.

Når det kommer til samboern er han litt mer uforsiktig, ettersom han har havnet på fylla et par ganger og dermed klart å erklære sin lykke over å skulle bli far til masse kompiser og flere av gutta på jobben sin. Han er jo søt også da, selvom jeg blir litt sint.

kun til sjefen min-måtte liksom forklare hvorfor jeg ikke ville gå så mange nattevakter lengre,siden jeg pleier å gå alt jeg kommer over av dem:p ellers så skal mine supre venninner få vite det når jeg er akkurat 10+6 på vei-da skal jeg nemmlig besøke dem;)så får vi se hvor lenge vi klarer å holde oss skjult for de kommende besteforeldrene,ble tilbudt vin i går av svigermor..hmm...unskyldningen var at jeg ikke var særlig begeistret for hvitvin (hun vet at jeg er glad i rød)men det er liksom noe i blikket hennes,som sier at hun er på sporet av oss...

Annonse

Har fortalt til nermeste venner og familie. Vi strevde på i 17 mnd så jeg var så glad at jeg måtte bare!!!!!!

Er nå 6 uker og 4 dager..

Har også fortalt det til 3 på jobb. Jobber på sykehjem, så må ta det litt rolig med enkelte brukere..

Tiril, jenta vår på 3.5 år vil jeg vente litt lenger.. kansje til over jul..eller når mange begynner å vise... for det blir jo en veldig lang ventetid for henne tenker jeg..

Får ta det som det kommer :)

T- 20.06.07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...