Tommage♀♂ Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg var litt nervøs pga lite liv. Er jo andregangs, og burde kjent skikkelige spark for lengst i følge statistikken, men det viste seg at jeg har forannliggende morkake, så derfor bare svake bevegelser=) Og gutten var helt frisk! Så selv at det var en liten tissemann, utrolig morsomt! Så da får frøkna her en lillebror=)
rampen_ Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 åååh, så koselig.. gratulerer med vel overstått ul, så moro det ble en gutt denne gangen da
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Gratulerer!!! Var også på UL i går, alt bra her også. Ville ikke vite kjønnet, men syns nok jeg så noe der mellom beina, så jeg har nok en liten anelse...
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Hei Tommage -har Barnihelemagen!=D Så morro da!!!! Gratulerer med en liten gutt i magen.. Det blir vel stas for jenta der hjemme å bli storesøster.. Vi har det nett likt.. En jente hjemme og en gutt på vei
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 hehe, er så vittig å se de små snilene på skjermen ;o) jeg får oxo gutt seddu ) jeg kjenner oxo lite liv...hvor langt er du på vei, og hvordan så de at morkaka lå foran? jeg har nemlig hatt noen ul'er, men de har ikke nevnt noe om foran liggende morkake. ser de det uten at man spør om de kan sjekke det? kjenner jo liv daglig, men av og til bare ett dunk til dagen lixom. er 27+2.
Tommage♀♂ Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2006 Hun viste det på skjermen da hun fortalte hvordan gutten lå, og hva som var rundt. Morkaken lå ytterst opp mot magen, og sperret for spark den veien. Rart de ikke har nevnt det om du har det, men tror det ståri papirene fra ultralyden hvor morkaken er plassert! Jeg er 18+2 i dag
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 Tror det er vanlig å skrive på det UL arket om hvor plasseringen av morkaken ligger.. På meg som også har den foran står det "anterior" husker ikke om det står "placenta"/morkake... Så anterior er foran og posterior er bak..
WP-TLogPeanut Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Hurra,grattis med gutten i hele magen (var her inne og skrev til ei gravid venninne av meg,måtte jo bare skrive en hilsen til deg da) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå