Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Har skjønt det slik at vi begge er ganske begeistret for klær fra Nøstebarn....) Det jeg lurte på var om hvor ofte tar du en "ullkur" på klærne til Snupp og Lillesnupp? Tenkte kanskje det var på tide å gi klærne en liten piff,ihvertfall de som han har hatt siden ifjor.. Takker og bukker for svar!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 28. oktober 2006 ....er du ikke her i dag kanskje??
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2006 Dytter den heeeelt på toppen....
Luca Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Heisann! Vært på bytur med jentene i barselgruppa, så ikke sett her i dag nei:-) Vet du hva, jeg har ikke tatt ullkur på noe av klærne, men har tenkt tanken mange ganger. Har noen bodyer som er brukt veldig mye, og som har fått seg en del vask..så burde ha gjort det. Tror det er greit å gjøre det når du føler at lanolinen er gått ut, men hvordan skal man føle det da? Sakset dette fra sidene deres: For lengre holdbarhet bør plagget strekkes forsiktig inn i fasong og tørke liggende. Etter lang tids bruk kan ny lanolin (naturlig ullfett) tilsettes med "ullkur".
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2006 Da tror jeg at jeg bare setter igang med en "ullkur" på det tøyet jeg føler trenger det.Aner ikke hvordan man skal "føle" at lanolinen er borte,kanskje tøyet føles litt stivt eller noe? Ikke vet jeg...hi,hi.. Takk for at du tok deg tid til å svare Luca:O)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2006 Det er lanolin(ullfett som fins naturlig i ubehandlet ull) når du tillsetter det i godt brukte ull klær så blir ulla så god som ny igjen. (ok,verdens værste til å forklare ting....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå