Gå til innhold

Nå har jeg akkurat..

Anbefalte innlegg

gått i halvannen time MED tvillingvogn og sekk på ryggen. MYE oppoverbakke og svett mamma.

Blir hissig som ei bikkje når jeg sliter og svetter, og da passer det IKKE at gutta boys krangler og skriker om et pledd til tross for at ingen av dem fryser.. GRR.

Hihi, er uansett godt fornøyd med turen. Følte jeg fikk trimmet til tross for surt og kaldt vær. Nå sover englene, og jeg har inntatt stolen med dagens lunsj, som selvfølgelig er kjernesunn og inneholder få kalorier!!

Hvordan er det med dere i dag damer? Sender positive vibber deres vei!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6863918-n%C3%A5-har-jeg-akkurat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er :) Både trim & kjernesunn mat c",) Du kommer vel til å rase ned i vekt...

Jeg har nettopp komt hjem fra seminar med jobben- gjett om der var mange fristelser da!!!!

Men fikk trimmet mye så håper ikke jeg har rast opp.

Ps: Har du begynt med reductil? Var det ikke du som ville prøve?

Ha ei fin & sunn helg c",)

Ikke begynt med reductil, forsøker først uten så får vi se.. Lavt kaloriinntak og trim, går foreløpig veldig fint, vi får se om det gir resultater på sikt (ned 30 kg er det langsiktige målet.)

Hmmm, ikke noe problem å følge diett i hverdagen, men skjønner godt at det var en del fristelser på seminaret ja.. Det er da det gjelder å være sterk i viljen og troen. Du har vært kjempeflink! Håper seminaret var en positiv opplevelse, og at negative selvevalueringer ikke dominerte.

Vel, vel. Ønsker deg en strålende søndagskveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...