Alba44 Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Ta vare på dere selv, og kos dere med de som står dere nær )
**Håper** Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Takk for det. En flott dag ønsker jeg deg også Alba32 og alle andre jenter:=)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Samme til deg Alba!!!! Du er en kjempeflott person!!!! Setter stor pris på deg og all oppmuntring du har gitt meg herinne!!! Masse klemmer til deg og dine :-)
Alba44 Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2006 Tusen takk, jenter!! *sender mange klemmer tilbake*
attpåklatt!! Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Her står kosing høyt på listen i dag!!!!!!!!!!! Har vært og fått meg bursdagspresang en liten mnd for tidlig.. sykkel!! Jippi!! Snille mannen min.... Så nå skal eg være flink jente... male lister og vindu!!! Lage pizza i kveld.. Prøve å ikke la pms gå utover noen andre enn meg selv...ugh.. ikke lett det altså... Så blir det rødvin og armkrok i kveld!! Gooood helg til alle... og en stor *kosemoseoverdose* til deg alba!!!!!
Alba44 Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2006 En stoooor kos sendes deg tilbae, attpåklatt!!!! Kos deg hjemme i dag, og gled deg til pizza og armkroken i kveld ;o) Høres superkoselig ut! Albamannen og jeg skal ut med besteveninnen min og samboeren hennes. Restaurantbesøk og konsert. Gleder meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå