Gå til innhold

EN LESING PÅ FREMTIDEN,ÅNDER I HUS,HJELPERE ??????(klarsynt medium)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo Kimby. Du, eg klarer ikkje dy meg....men du ser fortsatt ikkje graviditet på meg no??? Er fleire som har sett det her inne.Men trur egentlig ikkje at det blir enda. Midt i skule, og husbygging. Spennende å få høyre det du skal oppleve/få i november.Go helg til deg.Klem

Hallo

Men oi...det er ikkje så kjempelenge til det!! Så du ser graviditet på meg du og då altså!! Kan eg nett spøøre om du ser det er planlagt??(ut med spiralen?? Du er jo så flink å spå, så då er det fristende å spørre deg enda litt hi hi.Klem

Annonse

hei KIMBY!

svarer du forsatt på henv. på BIM? i tilfelle, har du anledning til å titte litt på meg?

ble spådd gravid i oktober av flere her inne, men TR kom, 2 dg før IKM... ser du graviditet på meg i nærmeste fremtid..?? kanskje hvor mange barn vi får, dersom vi kan få da..?

jeg er født 010980

Hei KIMBY!

og tusen takk for at du svarte meg....

Vil gjerne ha full lesing av deg, men denne mnd, er budsjettet mitt HELT sprengt...:( Hvor mye er det du tar foresten?

Har jo fått med meg at du har fått veldig mye positive tilbakemeldinger, så jeg tar nok kontakt på mail:)

klemmer fra takknemlige meg:)

Annonse

Glemte å skrive fødselsdato!

Jeg 11.05.67

mannen min 17.06.66

Kan du se når jeg blir gravid og hvilket kjønn det blir?

Kan du også se om hva det er som feiler mannen min?

Han har ikke følt seg frisk på lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...