Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Noen som har forslag? badet mitt er trangt! Må ha ett stellebord som ikke er bredere enn vaskemaskinen,eller lengre enn en meter. Er disse gammeldagse stellebordene med badekar i noe tess eller? Må jeg bare sverge til de til 199 kr på ikea?
'***mamma til to engler*** Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Vet du hva? de er faktisk ikke så ille de på ikea... jeg syntes de var helt forferdelige første gang jeg så de, men om du maler eller beiser det blir det kjempefint! - og så er det plass til badekaret under! (må jo seff flytte på det når ungen skal bades da, men det er grei oppbevaring!)Skal kjøpe det denne gangen, men vi har faktisk ikke plass på badet der vi bor nå så vi må ha det på soverommet....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Hei. De stellebordene med bare ben og badekar + stelleplass, kan klappes sammen, og er HELT grei. Hadde et slikt til min første for vi hadde og lite plass. Ellers har de jo badebalje du kan ha i dusj, og stellepute du blåser opp du kan ha på benk eller vaskemaskinen og bare putte bort når du ikke bruker. Det brukte vi også å la på benken når den andre ikke var i bruk. Håper du syns svaret var ok! Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Tuden takk for gode tips ;-) Ja går jo ant å beise det fra ikea,god ide! men hvor skal man oppbevare bleier,kluter,kremer og slikt.. man skal jo ikke snu seg fra barnet heter det.greit å hatt noen lommer å ha de i,finnes det og på ikea?
Yo&La+spire Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Visst du finner fram det du trenger før du legger fra deg barnet og har det ved siden av så slipper du å snu deg vekk:)
'***mamma til to engler*** Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 de har sånne oppbevaringsbokser i samme farge som badekaret som man kan ha våtservietter, bleier, kremer ol i. Kjempegreie! Ellers så hadde vi stellebord oppå vaskemaskinen sist, og så hadde vi en hylle som vi monterte ovenfor der vi hadde alle tingene... veldig praktisk og greit!
MM med spire Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har Brio moon lux, de tar ikke store plassen... Er hyller under så kansje du kan få plass til en badebalje under.... Har et bilde av det under nicket mitt om du vil se... Det står på barnerommet.... Har knøttlite bad vi og, men det fikk faktisk plass. Men så synes jeg badet vårt er helt grusomt, og det ville være mye koseligere å stelle på barnerommet... Men badebaljen skal stå på badet da...
'***mamma til to engler*** Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 glemte å si: oppbevaringsboksene kan man henge på stellebordet!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #9 Skrevet 28. oktober 2006 Ok,så kjekt! :-) hvordan kommer jeg meg inn på siden din.,mammamia? på mine album..?
keikoto Skrevet 28. oktober 2006 #10 Skrevet 28. oktober 2006 Hva med å ha ei stellematte oppå vaskemaskinen? Da trenger du jo ikke noe stellebord. Går fint å bade babyen i en badebalje på gulvet hvis du ikke har plass til den på et baderoms møbel e.l. Da kan du plassere den i dusjen når du ikke bruker den, så er den ikke i veien.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #11 Skrevet 28. oktober 2006 Når det gjelder oppbevaring av kluter etc tenker jeg å kjøpe et sånt langt nett med tre "hyller" tror jeg det er, som du finner på barneavdelingen på ikea. Fins i flere farger og kan henges fra taket!..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå