Gå til innhold

crinonespm... vær så snill og se

Anbefalte innlegg

jeg testa neg torsdag 26 okt. På rugedag 13/14..

denne gangen så fikk jeg satt inn 2 fine fryseegg på naturlig syklus, og mensen skulle ha kommet i går (fredag). Jeg har stabil syklus (har hendt ett par ganger at mensen kommer en eller to dager for sent, men da spotter jeg ALLTID først), men denne ganger har jeg ikke spottet, og mensen er ikke på vei, for jeg kjenner ikke noen slags smerter.. I og med at jeg går på Crinone ennå (medicus så at jeg ikke kunne slutte før blodprøvesvaret var hos de.. De mener det kan være en sjanse ennå, det tror IKKE jeg)

Jeg kunne tenkt meg å bare fått mensen, slik at jeg kan ringe inn og få nytt forsøk. Nytt håp, nye muligheter, og kanskje en positiv test..

Er det Crinone som er grunnen til at jeg ikke spotter, ikke får mensen nå? stopper den opp alt (forrige forsøk fikk jeg mensen da jeg gikk på crinone.. på dag 12)

Nå skjønner jeg ingenting..

I natt har jeg nesten ikke sovet pga at jeg har så vondt i høyresiden på magen. Har hatt disse smertene siden rugedag 4.. Kommer de også av crinonen??

Fortsetter under...

Hei vennen...

Så fortvilende å gå å vente på mens, skjønner det...

Jeg var også plaget med spotting før jeg begynte med forsøk, men de gangene jeg har fått blødning etter hovedforsøket, har jeg ikke spottet i det hele tatt. Kanskje det er slik med deg også...?

Ellers har jeg lest om de som får mens som vanlig ved bruk av crinone, og også de som får den senere... Individuelt tror jeg.

Men hvorfor sier Medicus at du ikke kunne slutte før du hadde tatt blodprøve?

De var jo ikke de som sa du skulle ta Crinone fra begynnelsen heller, var det det da?? Har de plutselig snudd nå da...?

Ja ja, Gøril, det er vel igrunn ikke så mye annet å gjøre enn å vente litt til og så ta en ny test...

Men du, om du tar en ny test i morra, da er det jo 2 dager siden forrige test, og du er på rugedag 16... Burde vel slå ut på en test da, om du SKULLE være gravid...?

Ønsker deg en fin dag, håper smertene gir seg! Er det mensmurringer du har forresten, eller andre smerter?

Vet ikke om de kommer av Crinonen....

Klem fra meg:-)

hei Sunniva.

Takk for svar.

Jeg tror nok neppe jeg er gravid nei. Kommer ikke mensen før mandag, så skal jeg ta blodprøve har jeg fått beskjed om..

Medicus sa at jeg ikke trengte og ta crinone, men om jeg skulle føle meg tryggere av og gjøre det, så kunne jeg. Siden det ikke er farlig og ta den. men når jeg først har begynt, så kan jeg visst ikke slutte med den med en gang heller sa de. Iallefall om jeg skulle ha vært gravid..

De sier at de tror jeg er gravid til det motsatte er bevist, og at en negativ test ikke nødvendigvis er det rette svaret..

Jaja..

Om det er crinonen som gjør at jeg ikke får mensen så er jeg inne i en ond sirkel. hehe.. får da kommer den jo ikke..

Fikk mensen på rugedag 12 sist jeg brukte crinone, men det er sikkert forskjellig fra dag til dag..

Takk for svar kjære venn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...