Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 har en venninne som har sin 5 mnd gamle baby i fremsete...syns det er rart..siden at det er det mest utrygge stedet i bilen..er iallefall det jeg har lært...hva sier dere? hun mener at det er tryggest at babyen sitter på høyre side..og har et barn til som sitter baki på høyreside
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 nope!!! setter ALDRI barnet mitt i framsetet!! er nok enig med deg.. jeg har også ei venninne som har barnet i framsetet.. skjønner ikke at de vil utsette barnet sitt for noe så utrygt!!!
mai mammaen til to Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 men vet du om noen internett sider eller noe der det står hvor man plasserer barna sikrest i bilen?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg spurte forsikringselskapet mitt (Vesta) om jeg kunne ha babyen i framsetet, og de sa at så lenge jeg ikke hadde airbag kunne jeg det. Man kan kræsje fra alle kanter i bilen, like utrygt på høyre som på venstre side, forran eller bak sa de...
Karoline's*mamma Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Nei, det har vi aldri gjort i vår bil. Blir airbaggen utløst, er det stor fare for at babyen blir kvalt. I svigerfar sin bil, er det ikkje airbag foran, så der har vi hatt ho framme.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har det. Og det er rett og slett fordi bilen bare har to seter. Har ikke så mange andre plasser å gjøre av henne! Men det er en stor og sikker SUV og airbagen er selvsagt koblet ut.
firemerkersmør Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 I den ene bilen har vi ikke airbag forran på passasjersiden. I tillegg er selen for kort bak. Derfor sitter han forran der. Er veldig praktsk egentlig. Lett å se til han undeveis.
emil070706*kom*140706 Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 jepp det har jeg .. belte er for kort bak og sete i baksete er for bratt veldig praktisk for meg når jeg kjører alene.. det er selvfølgelig ikke airbag på passasjer siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå