Gå til innhold

Plutselig skriking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag morges våknet jeg av at lillegutt på 3,5 mnd begynte å hylgrine i søvne. Jeg tok han opp, men han ville ikke roe seg. Han har gjort dette noen ganger i det siste, hva kan det være?

Han skriker veldig sjeldent ellers, ikke når han er sulten eller har bæsjebleie, bare når han er overtrøtt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan ha drømt noe. Slik har lillegutt også vært. Han griner også svært sjelden

Skrevet

høres ut som en snill kar du har!!! tror ikke du skal bekymre deg for det. snuppa her kan også gjøre det. av og til tar det en stund før hun roer seg, mens andre ganger roer hun seg før jeg får tatt henne opp!!

Skrevet

Ja, jeg kan nesten ikke tro det, han smiler og ler hele dagen :) Skikkelig gladgutt.

Så det er ganske vanlig ja. Jeg trodde jo han holdt på å dø, eller hadde brukket armene... Hehe... :)

Skrevet

hehe....

nei, jeg tror ikke du har noe å uroe deg for!!!!! første gang snuppa her gråt veldig , må jeg innrømme at jeg ble redd.... men har jo skjønt at de bare griner litt voldsomt av og til! så kos deg med gladgutten din du LLL :)

Skrevet

Takk :)

Skrevet

Smiler og ler hele dagen :-) Høres kjekt ut! Hvor gammel er han og har ha gjort det fra begynnelsen?

Skrevet

Han er 3,5 mnd gammel. Han kunne jo ikke smile å le når han var ny ;) Men begynte ganske tidlig. Han hadde en liten periode da han var 3 uker hvor han gråt en del på kvelden, men da var det bare å legge han tidligere så ble det slutt med det :)

Må innrømme at jeg er uforskammet heldig med gutten min, foreløpig... Men jeg var visst slik jeg og da jeg var lita.

De få gangene han griner nå bretter han leppene og griner som om han er fornærmet på meg for at jeg bare legger han der å går fra han :) (går for å hente mat el no) Da må jeg bare le, for han er sååå søt! Så når han griner ler jeg... Stakkars gutten min, mobber han litt :)

Skrevet

Hvor kjekt :-)

Lukas er stort sett snill og grei, men surker en del. Må trille på dagen for at han skal sove, men kan da sove ute i 3-4 timer. Har nå begynt å legge han tidligere, men jobber ennå med det (har gått fra 24 til 21/22 på 1 uke :-) Så når jeg har kommet ned i rett leggetid, må jeg prøve få han til å ligge i sin egen seng :-)

Hehe, fornærmet :-.) Så søtt da! Ser det for meg!

Skrevet

Min heter også Lukas :)

Din er jo litt nyere enn min, så det går seg sikkert til etterhvert.

Jeg har vært veldig konsekvent med legging, så han skjønner hvordan ting funker.

Hvis han kan se meg griner han noen ganger når jeg legger han i vogna på dagtid, men med en gang jeg er ute av synet slutter han, lille raringen...

De blir som regel greiere i 3 mnd alder har jeg hørt, i henhold til rutiner ol.

Skrevet

Vi får håpe på det :-)

Skrevet

Han har for inntil 1 uke siden lagt seg samtidig som meg, så syns vi har gjort stort fremskritt :-) Han kan sovne i vognen når vi har runda hushjørnet her :-) Men føler selv jeg må gå litt :-)

Skrevet

Ja, det er god trim, og den trimmen trengs etter å ha hatt stoor mage... Ser jo ut som jeg er gravid enda :(

Skrevet

Hehe, her også :-) Men i 4 mnd istede for høygravid :-) Gikk opp 20 kg, så er jo litt igjen :-) Har heller aldri spist så mye som jeg gjør nå :-(

Skrevet

Hehe, enig med deg :) gikk opp 15 kg, men har enda 5 kg igjen før jeg er fornøyd... Men da er det bare å trimme (og slutte å spise opera mints hver dag...) Er helt avhengig!!

Skrevet

Min lille gutt på 4,5 mnd gjør også dette. Har lurt fælt på hve det er og vært litt bekymret... Noen ganger har han roet seg ved puppen, og noen ganger med dentinox (lite riskorn på vei). Men noen ganger må jeg bare ligge intil han og kose til han sovner. Skriker skikkelig! Kanskje han drømmer ja, det har jeg ikke tenkt på engang jeg!!!!!

Skrevet

Tenkte heller ikke på det... Det er derfor det er greit med dib når man ikke har andre med erfaring i nærheten akkurat der og da :)

Skrevet

min datter våknet i går natt og hylskrek med gjevne mellomrom...tror hun feis litt også...men roet seg etter noen minutter. Jeg tror det kan ha vært en taco pizza jeg hadde spist ca 4 timer tidligere.

Kan de har vonde drømmer???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...