Gå til innhold

dere med akta graco sete....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge brukte dere det? jeg føler datteren min sitter ganske trangt i det når hun har varm jakke osv på seg... og hun er 5.5 mnd..og ca 7.5 kg...trodde det skulle kunne brukes mye lenger....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt ut den "puta" som er under trekket da? Tror det blir litt bedre plass da..

Skrevet

har tatt ut alt..er plass til henne..men selen blir for trang

Skrevet

Og du har løsnet selen helt? Under ben-enden foran på setet (under trekket) er det en liten tapp som man justerer selelengden med. Hold den inne mens du drar i selene oppe i setet. Da blir de så lange du vil. Sett jenta di i setet, fest selen og dra i den løse enden som ligger oppi setet (mellom bena hennes) for å evt. stramme selen igjen.

Skrevet

er faktisk på tur ut i dag for å kjøpe nytt sete.. lillegutt er 5,5 mnd ca. 9 kg. og jeg synes det ser trangt ut.

Så også et innslag på TV om at skulderstroppene skulle være i skulder høyde eller høyere. De har han jo langt ned på ryggen, så derfor regnet jeg med at vi måtte ha nytt.

HVordan er deres skulderstropper?

Skrevet

Jeg vet jeg har graco sete, men akta graco?

Uansett, på min kan jeg justere skulderstroppene, slik at festet kommer lenger opp. Er 2 forskjellige høyder..

Det skal jeg faktisk gjøre med en gang når jeg tenker meg om:-)

Skrevet

Har samme sete. Hun er 6 mnd og veier 7250 gram. Har fortsatt endel å gå på på beltene. Men hun begynner å bøye bena litt fordi de går inntil seteryggen i bilen. Tror den holder en liten stund til. Tenker vi må ha nytt på nyåret ;)

Skrevet

vi hadde og det sete med base ja, bytta det ut når han var 5 mnd.. ble for trangt ihvertfall nå med mere løær... skulle bruke det her for litt siden, fikk nesten ikke på selen.. da var de helt ute... har nå akta graco cosmic, vesle gutt sitter mye bedre, romsligere og høyere, så nå sitter han bare å ser ut...

Skrevet

sambo snakket om at det kanskje var litt mer man kunne dra ut... ja vet at man kan få selene lenger ved å trygge under bena..men de er på det lengste..skal få han til å prøve å se om de går lenger ut på annen måte..hvis ikke får vi kjøpe nytt snart..hehe..ellers kan hun ikke ha på seg noe særlig tykke klær... hun får nytt til jul av mormor og bestefaren sin...

Skrevet

Her begynner det også å bli trangt. Lille tulla er 6mnd og 8kg. Men har ønsket oss et større til jul, så vi får prøve å holde ut til da:)

Skrevet

Det begynner å bli trangt her også, desverre. Eldstemannen brukte det til han var 10 mnd og minsten er bare 6. Men selene er for korte. Kanskje en grunn til at de nye akta graco autobaby kommer med lengere seler enn tidligere?

Skrevet

vi har også akta graco m/base og er veldig fornøyd så vi har kjøpt et nytt sete i Sverige til 2074,- fra 9-25 kg..det er også akta graco

men vi skal bruke det "gamle" sete noen uker til (

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...