Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Har en lammeskinnspose som er ca. 15 år gammel. Det er 3 grader ute nå. Syns det er så vanskelig å vite hvor mye jeg skal kle på babyen hvis han skal ligge i posen. Han er et halvt år. Noen synspunkter ?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg ville tatt på ullundertøy, og gjerne en ekstra ulltrøye over bodyen. En tykk strikkegenser og fleecejakke som var tykk eller en boblejakke. På bena ville jeg hatt ullstrømpebukse, strikkesokker og "sko" (jeg bruker fleecesko) en strikkebukse og fleecebukse (med todelt dress kan man ta av ett plagg om det blir for varmt!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Jenta mi er akkurat på samme alder som din. Og her er det også 3 grader om dagen. Hun ligger i lammeskinnspose med fotposen trekt over. Inni der har hun på seg body, strømpebukse, strikka sokker, hel fleecedress og lue. God og varm, men ikke for varm. Sover godt oppi der.
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg synes dette høres mye ut jeg da (fra anonym). Min ligger på lammeskinn, body, strømpebukse, ullsokkker, bukse og fleece-jakke på seg, og dyne og vogntrekk over. Og han er varm når jeg tar ham opp! Han er 5 mnd. Vil tro posen din er varmere enn dyna til gullet mitt. Er nok litt forskjellig hvor varme de er også. Du kan jo bare kjenne i nakken etter en liten stund?
Livmor Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Oi, så mye klær dere bruker nedi posene deres. Lillegutt her har ikke på seg så mye når det er flere minus heller han. Men han er skikkelig heit da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå