.~**tiili**~. Skrevet 28. oktober 2006 #1 Del Skrevet 28. oktober 2006 Johannes Filip Stefan Gabriel Felix Alva Synne Sanna Helle Hedda Nathalie Ada Agathe Anine Erle Juliane Vårin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #2 Del Skrevet 28. oktober 2006 Johannes Filip Stefan Gabriel Stefan Felix Helle Sanna Erle Synne Hedda Alva Ada Agathe Juliane Anine Nathalie Vårin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #3 Del Skrevet 28. oktober 2006 Massse flotte navn! Filip Gabriel Felix Stefan Johannes Agathe Juliane Erle Vårin Anine Hedda Helle Alva Synne Nathalie Sanna Ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 28. oktober 2006 #4 Del Skrevet 28. oktober 2006 1. Felix 2. Filip 3. Gabriel 4. Johannes 5. Stefan De fire første navnene er fine, Stefan liker jeg ikke. 1. Alva 2. Agathe 3. Erle 4. Anine 5. Sanna 6. Nathalie 7. Synne 8. Helle 9. Hedda 10. Juliane 11. Ada 12. Vårin De seks første navnene liker jeg godt, de resterende seks er jeg ikke så veldig begeistret for... Men Tiili er jo kjempefint da!! Du har ikke vurdert det? Eller er det ditt virkelige navn kanskje..? Uansett, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #5 Del Skrevet 28. oktober 2006 Stefan Felix Gabriel Filip Johannes Nathalie (nyyyyyyydelig!) Anine Hedda Ada Helle Juliane Sanna Agathte Synne Alva Erle Vårin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 28. oktober 2006 #6 Del Skrevet 28. oktober 2006 1) Johannes 2) Filip 3) Gabriel 4) Felix 5) Stefan 1) Agathe 2) Ada 3) Erle 4) Hedda 5) Sanna 6) Alva 7) Helle 8) Synne 9) Anine 10) Vårin 11) Juliane 12) Nathalie Mange flotte navn på lista di. De eneste jeg ikke synes noe særlig om er Stefan og Nathalie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #7 Del Skrevet 28. oktober 2006 Søte navn 1 Johannes 2 Stefan 3 Filip liker ikke 4 Gabriel 5 Felix Fine 1 Nathalie 2 Ada 3 Hedda 4 Agathe 5 Sanna 6 Helle 7 Alva Liker ikke 8 Synne 9 Erle 10 Anine 11 Vårin 12 Juliane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
.~**tiili**~. Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har vurdert Tiili ja, som jeg synes er kjempefint, men sambo er ikke enig. Har dessuten fått en del negative tilbakemeldinger på det- hadde det ikke vært for det, er dt et navn jeg gjerne skulle ha brukt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #9 Del Skrevet 29. oktober 2006 Fine guttenavn. Holder en liten knapp på Johannes og Filip (som jeg liker best som Philip, men det er vel en vane sak) Av jentenavnene liker jeg særlig Alva, Sanna og Nathalie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #10 Del Skrevet 29. oktober 2006 1 Felix 2 Johannes De tre andre guttenavna liker jeg dårlig.. så blir delt 3 plass;) 1. Helle 2 Ada Liker ingen av de andre.. så blir delt 3 plass på de å ;)' Lykke til i navnvalg! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #11 Del Skrevet 29. oktober 2006 Johannes likte jeg best av guttenavnene.. Vårin av jentenavnene... Lykke til med valget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå