Gå til innhold

Petrinemor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du testa svakt positivt. Så utrolig bra. Dette høres jo ut som at du er gravid:=) Wow. Så bra.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det var jo den testen vi ikke helt forsto oss på.. Så vi venter til i morgen med å teste igjen:)

Men spennende er det:))))

Du da? Har du testet igjen?

Klem

Skrevet

Hvordan var den testen igjen??? Går helt i surr her jeg.

Testa i går og den var blankt negativt. Ikke testa i dag. Venter til over helga om ikke mensen kommer. I dag er det 4 uker siden jeg begynte med mensen. Har ingen symptomer. Ikke mensmurringer engang.

Tviler på at jeg er gravid. Er forbredt på at mensen dukker opp.

Klem

Skrevet

den var veeldig svak. Vi så en svaak strek i bakgrunnen begge to som ble sterkere etterhvert..

Testet med vanlig cb.. Ingen tegn til tr her heller.. bortsett fra at jeg fikk ømme pupper på torsdags kveld..

Du kan jo godt være gravid du vennen:) Det som er visst veldig få som har noen symptomer i det hele tatt før i uke 6-7 :)

Har kjempe lyst å teste i dag, men må nok vente til i morgen tidlig..

Klem

Skrevet

Men du høres jo ut som gravid kjære deg. Så lenge du fikk et svakt kryss og du skulle hatt mensen i går, så høres det virkelig ut som du er gravid ja.

Sist jeg var gravid så hadde jeg ingen symptomer, men hadde litt mensmurringer i hvertfall. Det har jeg ikke nå. Symtomene kom ikke før uke 6 den gangen husker jeg.

Jeg trur jammen meg du er gravid. Jeg kommer til å gå på do hele tida nå for å se om mensen kommer. Jeg føler meg ganske våt, litt utflod. Men føles åpen inni der. Så det er jo et tegn på mensen. Men jeg skjønner ikke noe av den tappen inni der uansett.

Klem

Skrevet

Vet ikke.. har jo vært gravid en gang før jeg og.. eneste tegnet den gangen var kjempe ømme brystvorter.. og det har jeg jo ikke.. bare kjempe ømme bryster..

MEN.. vi kan jo satse på at hvert svageskap er forkjellig.. så uansett symptomer eller ikke, kan vi jo ikke si noe egentlig :)

Har aldri sjønt meg på den tappen jeg heller, så kan ikke gi noen gode råd der..

Håper sånn for deg jeg:) Hadde vært så koselig om det hadde klffet for deg selv om du bare er i 2 pp:)

Men nå skal jeg gå å få i meg litt frokost.. vært litt treig i dag jeg:)

Kommer sikkert innom her senere i kveld. Morgendagen blir kjempespennende.. håper bare den testen blir mye mer positiv:)

Klem

Skrevet

Ja dette er spennende Petrinemor. Jeg krysser fingrene for deg nå. Håper virkelig du er gravid. Jeg har gjort klart bind i tilfelle. Kommer til å fly på do ofte nå ja. Hehe. Lykke til med testinga i morgen.

Kos deg i dag og ønsker deg en flott lørdag.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...