frupigalopp67 Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 ja da var dette første søskenforsøket over, mye koaglete blod i dag. har en del menstruasjonsmarter, all energi ble blåst bort nå
1 gull i magen Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Så trist å høre. Vet hvordan det føles, men det er nok en fattig trøst for deg.. Ønsker deg lykke til videre
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Uff da-så leit... Håper det går bra med deg etter hverdt.. Klem
Krin Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Så trist å høre. Håper du ser lysere på det senere. Neste gang er det nok din tur det har jeg på følelsen. Klem :-)
Sunniva78 har to små Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Huff da, testet ikke du positivt tidligere i uken?? Opplevde det samme i september jeg også, testet pos, men negativt 3 dager senere. Begynte ikke å blø før jeg sluttet på medisiner jeg da men... Skikkelig nedtur... Håper du kommer deg på bena igjen, energien kommer tilbake etterhvert den... Gi deg selv litt tid... Klem-
Phoenix1 Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 *****GODKLEM FRA MEG***** Håper det går bra med deg!!
Snooopi Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 Hvor er det trist å lese, laset... sender mange trøstebamseklemmer...
finetine Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Å, det var veldig trist!! Opplevde det samme forrige lørdag, man har det bare forferdelig vondt............. Håper du har noen rundt deg nå som kan holde deg og bare la deg gråte ut, for det trenger man. Og som de sa på sykehuset: Du har lov til å være sint og føle at dette er urettferdig, for det er det!!! Det er forbannet urettferdig faktisk, og det verste er at man ikke har noe man skulle ha sagt. Kroppen avgjør og bestemmer alt selv.............. Har bestemt oss for å ta en liten pause fra IVF, men vi skal ikke gi oss. Etter jul starter vi opp igjen, men nå skal vi fokusere på hverandre og alt det andre som også gir livet mening. Selvom det er vanskelig å se det akkurat der du befinner deg nå................ Sender en STOR trøsteklem Sender deg en stor trøsteklem
Åleby Skrevet 28. oktober 2006 #9 Skrevet 28. oktober 2006 Det var skrekkelig triste nyheter. Det er nok ingenting som kan trøste deg akkurat nå. Det er urettferdig og forferdelig. Jeg håper du har flere muligheter, og at lykken snart snur for deg og alle andre her inne. Varme tanker til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå