Gå til innhold

Jøss,trodde jeg hadde fått sopp jeg,men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går begynte det å klø skikkelig oppi "der".Ikke noe rundt,men bare oppi liksom.Så var sikker på jeg hadde fått sopp.Klødde i hele går.

Men,i dag er det helt borte?!Kjenner ikke noe kløe.

Hvordan kan det ha seg?Kan det være sopp likevel eller var det noe annet som gjorde det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg var det truseinnleggene som var årsak til kløen. Jeg har canesten liggende, men syns alltid det er greit å eliminere andre årsaker først. Denne gangen var det ikke sopp her heller, men langvarig bruk av truseinnlegg. (nå har jeg altså helgefri fra dem, så får lukt være lukt, og høøyt undertøyforbruk får bare stå ved)

Skrevet

Jeg bruker mye truseinnlegg da.Men,bruker ikke om natta da,for å få "luftet" litt:-)

Er det ikke sopp når jeg ikke klør mer i dag?

Og kan man begynne å klø "oppi der" av truseinnlegg?

For hvis det er sopp vil jeg gjerne bli kvitt den før bebisen kommer,sånn at hun ikke blir smittet.

Skrevet

Jeg klør 'oppi der' av truseinnleggene, men hvorvidt du kan anta at det ikke er sopp når kløen har vært borte en dag det vet jeg ikke. Jeg vet heller ikke om det er farlig for babyen om det er sopp du har.

Skrevet

Har hatt sopp før i dette svangerskapet,og har aldri hørt det er farlig.

Eneste som kan skje er at om du føder og har sopp,kan du smitte ungen,og når du ammer kan du få sopp på puppene,og det er ikke særlig behagelig...

Men,lurer litt på om jeg skal ta en pille,eller vente å se det ann....

Skrevet

Lite tips til dere som plages med sopp: slutt med truseinnlegg en periode og legg litt toalettpapir i trusa i stedet. Da blir det ikke så tett, og man bytter jo hver gang man er på do. Fikk dette tipset av en "sliter" og det funker som bare det. Ikke ubehagelig heller hvis man har litt mykt papir og en truse som sitter ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...